• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
9

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: حوزه تولید قضات متخصص می‌خواهد/ تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 29303
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: حوزه تولید قضات متخصص می‌خواهد/ تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در استان کرمانشاه

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: دعاوی حوزه تولید و اقتصاد در تعامل خانه صنعت با مراجع قضایی در مجتمع قضایی اقتصادی استان بررسی می‌شود. وی با بیان اینکه اگر قضات تخصصی در حوزه تولید و صنعت نباشند خسران بزرگی در کسب و کارها متحمل می‌شویم، افزود: قضات متخصص […]

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: دعاوی حوزه تولید و اقتصاد در تعامل خانه صنعت با مراجع قضایی در مجتمع قضایی اقتصادی استان بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر قضات تخصصی در حوزه تولید و صنعت نباشند خسران بزرگی در کسب و کارها متحمل می‌شویم، افزود: قضات متخصص با کاهش اطاله دادرسی از متضرر شدن سرمایه‌گذر جلوگیری می‌کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر شناسایی آسیب‌های موجود در حوزه‌های مختلف تولید، گفت: قصد داریم در صدور مجوز تسهیل ایجاد کنیم، اما نباید کار را برای سرمایه‌گذار سخت کنیم، کاهش زمان و کاهش مدارک برای صدور جواز می‌تواند کمک شایانی به بهبود فضای کسب و کار کند.

وی در ادامه اشاره‌ای به قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار کرد و افزود: این قانون الگویی است تا با اجرای آن به قوانین بهتری برسیم  و آن را در فضای بهبود کسب و  کار حس کنیم که بهتر شود.

شکری در پایان پیشنهاد داد، برای بهبود محیط کسب و کار باید شورایی داشته باشیم و هر اداره‌ای نیز باید فضایی را در سازمان خود با عنوان بهبود فضای کسب و کار در  نظر بگیرد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.