• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
9

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: تعامل قوه قضائیه با بخش خصوصی در کرمانشاه تقویت شده است

  • کد خبر : 29550
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: تعامل قوه قضائیه با بخش خصوصی در کرمانشاه تقویت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش شکری ظهر امروز در اولین جلسه مجتمع قضایی ویژه دعاوی اقتصادی که در خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مجتمع رسیدگی به دعاوی اقتصادی با هدف تعامل بیشتر دستگاه قضایی و بخش خصوصی با درخواست خانه صنعت، معدن و حمایت رئیس کل دادگستری استان، […]

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش شکری ظهر امروز در اولین جلسه مجتمع قضایی ویژه دعاوی اقتصادی که در خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مجتمع رسیدگی به دعاوی اقتصادی با هدف تعامل بیشتر دستگاه قضایی و بخش خصوصی با درخواست خانه صنعت، معدن و حمایت رئیس کل دادگستری استان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در کرمانشاه فعالیت می‌کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: این ساختمان در راستای طرح دعاوی اقتصادی به‌عنوان نخستین مجتمع دعاوی اقتصادی در کشور با عملکرد حمایت از صنعتگران و معدن‌کاران استان و کمک به فعالیت واحدهای اقتصادی و حفظ اشتغال راه‌اندازی شده است.

دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در ادامه، افزود: جلسات را هر ۱۵ روز یک‌بار در خانه صنعت،معدن و با حضور نمایندگانی از دادستانی، دادگستری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده خانه صنعت و معدن برگزار می‌شود.

فرهاد مرزی گفت: با توجه به مشکلاتی که واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، ادره‌های خدمات‌دهنده و خدمات‌گیرنده دارند در جلسات بعدی برای رفع مشکلات از آن‌ها دعوت خواهد شد.

وی تسریع در روند دادرسی و کاهش اتلاف وقت فعالان اقتصادی را از اهداف مهم راه‌اندازی این کمیسیون دانست و گفت: کمیسیون حقوقی قضایی برای پیگیری مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی با دستگاه های اجرایی و بانک‌ها برای تعامل بیشتر است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.