• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:دست تولید زیر تیغ بانک‌ها

  • کد خبر : 30814
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:دست تولید زیر تیغ بانک‌ها

فعالان اقتصادی کرمانشاه به مناسبت هفته صنعت و معدن به بیان مشکلات و درددل‌های خود با نماینده ولی فقیه در استان پرداختند که عدم حمایت بانک‌ها برای تامین منابع مالی از مهمترین آنها بود. جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در نشست فعالان بخش تولید استان با نماینده ولی فقیه در […]

فعالان اقتصادی کرمانشاه به مناسبت هفته صنعت و معدن به بیان مشکلات و درددل‌های خود با نماینده ولی فقیه در استان پرداختند که عدم حمایت بانک‌ها برای تامین منابع مالی از مهمترین آنها بود.

جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در نشست فعالان بخش تولید استان با نماینده ولی فقیه در کرمانشاه که امروز (۱۵ تیر) برگزار شد، خواستار حمایت بیشتر بانک‌ها از فعالان اقتصادی برای تامین منابع مالی شد.

وی با بیان اینکه عوامل متعدد اقتصادی باعث شده امروز تولیدکنندگان نیاز بیشتری به منابع مالی داشته باشند، افزود: این منابع باید با کمک بانک‌ها تامین شود، اما بانک‌ها سخت‌گیری زیادی دارند و تسهیلات را با بهره بالا در اختیار بخش تولید می‌گذارند، بگونه‌ای که با این وضعیت سود تسهیلات، گاهی تولید دیگر توجیه اقتصادی ندارد و تولیدکننده از پس پرداخت اقساط برنمی‌آید.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این شرایط تولیدکنندگان را حتی برای پرداخت حقوق و مزایای کارگران با چالش مواجه کرده است.

به گفته شکری، تولیدکنندگان در حالی تحت این همه فشار هستند که در هر رویداد و ماجرایی از جمله مشکلات اجتماعی، کارهای خیر و… هم از تولیدکننده توقع دارند.

وی ابراز امیدواری کرد، در سالی که با نام جهش تولید مزین شده، شرایط برای بنگاه‌های اقتصادی تا حدودی تسهیل شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.