• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران:امروز بیش از موانع درونی حوزه صنعت و معدن موانع بیرونی اثر گذار است

  • کد خبر : 31543
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران:امروز بیش از موانع درونی حوزه صنعت و معدن موانع بیرونی اثر گذار است

به گزارش ایرنا ، برگزیدگان عرصه صنعت و معدن مازندران قرار بود همزمان با روز ملی صنعت و معدن تجلیل شوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر امروز برگزار شد. دهم تیر ماه روز صنعت و معدن است. این مراسم با حضور صنعت گران ، تولیدکنندگان و فعالان عرصه معادن در محل استانداری […]

به گزارش ایرنا ، برگزیدگان عرصه صنعت و معدن مازندران قرار بود همزمان با روز ملی صنعت و معدن تجلیل شوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر امروز برگزار شد. دهم تیر ماه روز صنعت و معدن است.

این مراسم با حضور صنعت گران ، تولیدکنندگان و فعالان عرصه معادن در محل استانداری مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این نشست فعالان اقتصادی عرصه صنعت و معدن به بیان مشکلات ، دغدغه ها و محدودیت های حوزه فعالیتشان پرداختند و از مسئولان دولتی و دیگر بخش ها یاری خواستند.
رییس خانه صنعت و معدن مازندران در این مراسم به عنوان نماینده جامعه فعالان این حوزه گفت: امروز بیش از موانع درونی حوزه صنعت و معدن موانع بیرونی اثر گذار است.
مجتبی رضوی با بیان اینکه فعالان بخش اقتصادی نیز دارای کم و کاستی ها و انحرافاتی هستند ، افزود : اما نباید به خاطر عده ای انگشت شمار کل بخش اقتصادی را معطل گذاشت.
وی با بیان اینکه در شرایط امروز کشور که در انبوهی از محدودیت ها قرار دارد تولید سخت ترین اقدام است ، گفت : اما تولیدکنندگان ما با تعهد و تلاش در حال فعالیت هستند.
رییس خانه صنعت و معدن مازندران مشکلات بانکی و تامین اجتماعی را از دیگر موانع عرصه تولید دانست و افزود : قسمت قابل توجهی از انرژی تولید در این بخش ها صرف می شود.
وی توضیح داد : بانک ها حتی یک نسخه از قرارداد های خود را به واحدهای صنعتی تحویل نمی دهند که از نظر قانونی حق آن واحد است. برخی بانک ها به طور کامل خودمختار عمل می کنند و هیچ قدرتی وجود ندارد که آنها را به تمکین وادارد.
در پایان این مراسم از برترین های بخش صنعت و معدن قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.