• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 4
11

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: تولید مهمترین عامل پویا شدن اقتصاد است/ نیاز به حضور جهادگونه مردم

  • کد خبر : 17679
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: تولید مهمترین عامل پویا شدن اقتصاد است/ نیاز به حضور جهادگونه مردم

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران گفت: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد تأکید کرده‌اند و تولید مهم‌ترین نقش را در اقتصاد و پویا شدن آن دارد.   به گزارش بازنيوز از فارس، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی ضمن تبریک سال نو در زمینه نام‌گذاری سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران گفت: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد تأکید کرده‌اند و تولید مهم‌ترین نقش را در اقتصاد و پویا شدن آن دارد.

 

به گزارش بازنيوز از فارس، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی ضمن تبریک سال نو در زمینه نام‌گذاری سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: خوشبختانه چند سالی است که معظم‌له بر اقتصاد تأکید کرده‌اند و تولید نیز مهم‌ترین نقش را در اقتصاد و پویا شدن آن دارد.
وی افزود: از این‌رو سال ۹۷ نیز سال تولید و حمایت از تولید ملی از سوی ایشان نام‌گذاری شد و مردم را به حمایت از تولید ملی فراخواندند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان بیان کرد: امید است که مردم و مسؤولان اجرایی این امر را به‌ خوبی درک کرده و به نحو احسن اجرا کنند.
سهل‌آبادی تصریح کرد: در حال حاضر ما در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته‌ایم و تأکید رهبر معظم انقلاب بر امر اقتصاد نیز به همین دلیل است، حال اگر از این مرحله نیز همچون دفاع مقدس بتوانیم سربلند عبور کنیم، به‌طور قطع کشور به پیروزی نهایی خواهد رسید.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در پایان اظهار داشت: امید است که موانعی که بر سر راه تولید ملی قرار دارد برداشته شود و همفکری‌های لازم در زمینه گسترش تولید صورت گیرد تا از این طریق سختی‌های راه کمتر شده و مردم نیز جهاد‌گونه عمل کنند تا درنهایت بتوانیم به این مهم دست‌ پیدا کنیم.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.