• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
9

رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران: حمايت از كالاي ايراني با مشاركت و همكاري توليد كنندگان،دولت و مردم محقق خواهد شد

  • کد خبر : 17716
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۰۷
رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران: حمايت از كالاي ايراني با مشاركت و همكاري توليد كنندگان،دولت و مردم محقق خواهد شد

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت:فريز شدن معوقات بانكي،اصلاح شيوه اخذ ماليات بر ارزش افزوده و تغيير نگرش سازمان هاي امور مالياتي و تامين اجتماعي از الزامات حمايت از كالاي ايراني و خاموش نشدن چراغ واحدهاي توليدي است. به گزارش بازنيوز ، سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در […]

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت:فريز شدن معوقات بانكي،اصلاح شيوه اخذ ماليات بر ارزش افزوده و تغيير نگرش سازمان هاي امور مالياتي و تامين اجتماعي از الزامات حمايت از كالاي ايراني و خاموش نشدن چراغ واحدهاي توليدي است.
به گزارش بازنيوز ، سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در برنامه زنده تلويزيوني “ناز نوروز “كه از شبكه اصفهان پخش مي گرديد با اشاره به نامگذاري سال ١٣٩٧ از سوي مقام معظم رهبري با عنوان حمايت از كالاي ايراني گفت: در جنگ اقتصادي امروز توليد كنندگان نقش مهمي را بر عهده دارند و اميدوارم مردم و مسولان دست در دست هم دهند تا در اين جنگ نيز به پيروزي دست يابيم.
وي تاكيد كرد: شرايط سال گذشته به نحوي بود كه برنامه ها و اهداف اقتصاد مقاومتي به صورت كامل محقق نگرديد و اگر مي خواهيم استفاده از كالاي ايراني در جامعه به يك فرهنگ تبديل شود بايستي كيفيت اين كالاها افزايش يابد و به كالاهاي خارجي نزديك شود.
سهل آبادي نقش شبكه توزيع،صدا و سيما،ائمه جمعه و جماعات، هنرمندان و قهرمانان ورزشي را در اين فرايند مهم توصيف كرد و افزود: جهادگران عرصه كار و توليد به حمايت و پشتيباني مناسب نياز دارند و انتظار ما از دولت اين است كه با واردات كالاهاي غير ضروري و كالاهاي مشابه داخلي به شدت مقابله كند.مگر مي شود شعار حمايت از كالاي ايراني داد و شاهد واردات فرش دستباف بود؟
رييس اتاق بازرگاني اصفهان صنايع لوازم خانگي، مواد غذايي، نساجي ، پتروشيمي و فولاد را از مزاياي توليدي كشور برشمرد و گفت: اميدوارم در سال جديد نگاه قواي سه گانه به مقوله اقتصاد و توليد تغيير كند و اين تغيير به بهبود معيشت مردم منجر شود.
سهل آبادي افزود: فريز شدن معوقات بانكي،اصلاح شيوه اخذ ماليات بر ارزش افزوده، تغيير نگرش سازمان هاي امور مالياتي و تامين اجتماعي از الزامات حمايت از كالاي ايراني و خاموش نشدن چراغ واحدهاي توليدي است.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.