• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
17

روابط اصفهان و تایلند در حوزه کشاورزی گسترش می یابد

  • کد خبر : 12610
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
روابط اصفهان و تایلند در حوزه کشاورزی گسترش می یابد

سید عبد الوهاب سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اصفهان می تواند از ظرفیت دانشجویان خارجی استفاده و با تبلیغ ظرفیت های استان، از توان این افراد به عنوان مبلغ در کشورهای دیگر استفاده کند. وی با اشاره به سفر سفیر تایلند به ایران بیان داشت: ورود گردشگران خارجی به […]

سید عبد الوهاب سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اصفهان می تواند از ظرفیت دانشجویان خارجی استفاده و با تبلیغ ظرفیت های استان، از توان این افراد به عنوان مبلغ در کشورهای دیگر استفاده کند.

وی با اشاره به سفر سفیر تایلند به ایران بیان داشت: ورود گردشگران خارجی به اصفهان در شش ماهه گذشته رشد چند برابر داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: حضور دانشجویان تایلندی در اصفهان فرصت مناسب برای آشنایی آنها با فرهنگ و جاذبه های تاریخی این شهر است.

وی تصریح کرد: مراکز آموزش عالی اصفهان پذیرای دانشجویانی از برخی از کشورهای دنیا از جمله تایلند هستند و امیدواریم جذب دانشجویان به دانشگاه ها روند رو به رشدی داشته باشد.

سهل آبادی اضافه کرد: اصفهان مرکز گردشگری سلامت ایران به شمار می آید و گردشگران سلامت تایلندی می توانند از مراکز درمانی پیشرفته اصفهان با کمترین هزینه برای درمان بیماری های خود استفاده کنند.

وی گفت: اصفهان با داشتن آثار تاریخی، جاذبه های فرهنگی و مراکز صنعتی می تواند روابط نزدیکی با همه ملل از جمله مردم تایلند داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان محصولات کشاورزی استان اصفهان را یکی دیگر از مزیت‌های برجسته استان برشمرد و گفت: اصفهان و تایلند در بخش محصولات کشاورزی از جمله سیب می توانند مبادلات گسترده ای با هم برقرار کنند.

وی یکی از وظایف سفرای خارجی را برقراری روابط اقتصادی بین بازرگانان و تجار دو طرف عنوان و اضافه کرد: رایزنان بازرگانی سفارت تایلند می توانند با شناسایی بازرگانان و تولیدات دو کشور، زمینه آشنایی و همکاری فعالان اقتصادی دو طرف را فراهم کنند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=12610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.