• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

رشد ۱۵ درصدی تولید فولاد خام ایران در ۸ ماهه ۲۰۱۷

  • کد خبر : 12466
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
رشد ۱۵ درصدی تولید فولاد خام ایران در ۸ ماهه ۲۰۱۷

انجمن جهانی فولاد، رشد فولادخام ایران را در ماه آگوست ۲۰۱۷، حدود ۱۵.۱درصد و در ۸ ماهه میلادی امسال را ۱۵.۱۷درصد اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری مهر از نقل از وزارت صنعت، بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد (World Steel Association)، ایران از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه آگوست۲۰۱۷ میلادی، ۱۳ میلیون و ۴۴۷هزار […]

انجمن جهانی فولاد، رشد فولادخام ایران را در ماه آگوست ۲۰۱۷، حدود ۱۵.۱درصد و در ۸ ماهه میلادی امسال را ۱۵.۱۷درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر از نقل از وزارت صنعت، بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد (World Steel Association)، ایران از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه آگوست۲۰۱۷ میلادی، ۱۳ میلیون و ۴۴۷هزار تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به مدت مشابه ۲۰۱۶ میلادی (۱۱ میلیون و ۶۲۱ هزار تن)، ۱۵.۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین در ماه آگوست۲۰۱۷ میلادی، تولید فولاد خام ایران با رشد ۱۵درصدی به یک میلیون و ۷۵۰هزار تن فولاد خام رسید. این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۵۲۰هزار تن بود.

۶۷ کشور فولادساز جهان در ۸ ماهه نخست میلادی، یک میلیارد و ۱۲۱ میلیون و ۷۳۸ هزار تن فولاد خام تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۶۹ میلیون و ۲۴۷ هزار تن بود که ۴.۹ درصد رشد کرده است.

همچنین میزان تولید ماه آگوست۲۰۱۷ فولادسازان جهانی (۱۴۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تن) نسبت به میزان تولید ۲۰۱۶ (۱۳۵ میلیون و ۱۱۷هزار تن) نشان می دهد که این روند ۶.۳ درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، در ۸ماهه نخست میلادی ۵ کشور نخست تولید کننده فولاد خام جهانی به ترتیب چین (۵۶۶میلیون و ۴۰۵ هزار تن)، ژاپن (۶۹ میلیون و ۶۴۴ هزار تن)، هند (۶۶میلیون و ۴۵۹ هزار تن)، امریکا (۵۴میلیون و ۷۰۳ هزار تن) و کره جنوبی (۴۷ میلیون و ۱۲هزار تن) بودند

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=12466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.