• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
15

رایزنی با مجلس برای تغییر ساختار سازمان توسعه تجارت

  • کد خبر : 15203
  • ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۶:۲۴
رایزنی با مجلس برای تغییر ساختار سازمان توسعه تجارت

به گزارش از خبرگزاری دنیای اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تغییر ساختار سازمان توسعه تجارت شد. محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه تعامل با مجلس می‌تواند شرایط تغییر ساختار در سازمان توسعه تجارت را به‌صورت حکمی در بودجه سال ۹۷ یا در قالب تایید لایحه‌ای در این زمینه فراهم کند به خبرگزاری تسنیم […]

به گزارش از خبرگزاری دنیای اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تغییر ساختار سازمان توسعه تجارت شد.

محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه تعامل با مجلس می‌تواند شرایط تغییر ساختار در سازمان توسعه تجارت را به‌صورت حکمی در بودجه سال ۹۷ یا در قالب تایید لایحه‌ای در این زمینه فراهم کند به خبرگزاری تسنیم گفت: در چارچوب قانون‌های موجود در ۳ ماه گذشته در راستای توسعه تجارت تغییراتی ایجاد شده و روش‌ها بهبود یافته و بوروکراسی اداری در این بخش محدود شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تحول اساسی در سازمان توسعه تجارت کشور منوط به تغییر ساختار و اساسنامه این سازمان است که البته در لایحه قانون بودجه سال ۹۷ با لحاظ حکمی می‌توان تاییدیه انجام این مهم را گرفت تا شرایط صادرات مطلوب شود. شریعتمداری در ادامه افزود: درخصوص تحول در سازمان توسعه تجارت با کمیسیون اقتصادی دولت تعاملات صورت گرفته و موافقت کمیسیون دولت روشن است. وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: تعامل با مجلس می‌تواند شرایط تغییر ساختار در سازمان توسعه تجارت را به‌صورت حکمی در بودجه سال ۹۷ یا در قالب تایید لایحه‌ای در این زمینه فراهم کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.