• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
7

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در گلستان خبرداد: توسعه همکاری‌های خارجی خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان

  • کد خبر : 29382
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۹:۳۱
رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در گلستان خبرداد: توسعه همکاری‌های خارجی خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان به‌زودی همکاری‌اش را با همتایان خود در کشورهای منطقه آغاز خواهد کرد و این همکاری با سایر کشورهای جهان نیز برقرار خواهد شد. ذوالفقار امیرشاهی در گفت وگو با ایسنا درخصوص دیدار خود با رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت […]

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان به‌زودی همکاری‌اش را با همتایان خود در کشورهای منطقه آغاز خواهد کرد و این همکاری با سایر کشورهای جهان نیز برقرار خواهد شد.

ذوالفقار امیرشاهی در گفت وگو با ایسنا درخصوص دیدار خود با رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان، ‌گفت: این دیدار به‌منظور فراهم کردن زمینه‌های توسعه صادرات و افزایش حجم مبادلات تجاری، ارتقاء سطح بازاریابی محصولات استان گلستان در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی و حضور مؤثر صنایع استان در عرصه تجارت برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دیدار در خصوص چگونگی تعامل خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان با نمایندگی وزارت امور خارجه در استان در رابطه با شناسایی ظرفیت‌های داخلی و خارجی گلستان و برقراری ارتباط مستقیم با تجار، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان کشورهای منطقه به‌ویژه همسایگان به ‌منظور جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات محصولات صنعتی استان، بررسی فرصت‌های جدید جهت صادرات کالا و ایجاد زمینه برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی با هدف رونق تولید و تقویت اقتصاد مقاومتی بحث تبادل‌نظر شد.

امیرشاهی با اشاره به وجود ظرفیت‌های متنوع تولید در استان گلستان، تصریح کرد: به‌زودی با کشورهای مورد هدف، در این خصوص ارتباط برقرار شده و خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان همکاری خود را با آن‌ها آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.