• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
1

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز: حرکت در مسیر « جهش تولید» با حفظ روحیه و حرکت جهادی تلاش گران عرصه صنعت محقق می شود

  • کد خبر : 31230
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز: حرکت در مسیر « جهش تولید» با حفظ روحیه و حرکت جهادی تلاش گران عرصه صنعت محقق می شود

زارعی با اظهار امیدواری از اینکه موانع صاحبان صنایع به زودی برداشته شود گفت: حرکت در مسیر « جهش تولید» با حفظ روحیه و حرکت جهادی تلاش گران عرصه صنعت محقق می شود. « احمد زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص فعالان تولید صنایع سلولزی استان البرز و […]

زارعی با اظهار امیدواری از اینکه موانع صاحبان صنایع به زودی برداشته شود گفت: حرکت در مسیر « جهش تولید» با حفظ روحیه و حرکت جهادی تلاش گران عرصه صنعت محقق می شود.

« احمد زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص فعالان تولید صنایع سلولزی استان البرز و نشستی که با همین عنوان در شهرک صنعتی ماهدشت برگزار شد گفت: سال جاری با عنوان و شعار « جهش تولید» نامیده شده است و باید برای تحقق آن تلاش کرد. 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: گرفتاری صاحبان صنایع یکی از مشکلات پدیده کمبود مواد اولیه تولید و سرمایه در گردش نقدینگی از جمله مهمترین مشکلات صاحبان صنایع شهرک صنعتی ماهدشت است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات متعددی در بحث اقتصادی با توجه به تحریم ها وجود دارد ولی حفظ روحیه و امیدواری صاحبان صنایع در بحث تولید اهمیت اساسی دارد.

مشاور استاندار البرز در بحث صنعت به مسائل مختلف و مشکلات متعدد تولید در نیمه دوم سال با محوریت معیشت مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: حرکت در جهش تولید با حفظ روحیه و حرکت جهادی تلاش گران عرصه صنعت محقق می شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.