• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 4
11

دلیل محدودیت زمانی در سامانه ثبت سفارش واردات کالا

  • کد خبر : 14937
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۴:۴۱
دلیل محدودیت زمانی در سامانه ثبت سفارش واردات کالا

رئیس سازمان توسعه تجارت با تأیید اعمال محدودیت ساعت ورود به سامانه ثبت سفارش گفت: این محدودیت برای برخی اقلام وارداتی که باید روی درخواست آنها اقدام کارشناسی شود، انجام می‌شود. مجتبی خسروتاج در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس در مورد محدودیت ساعت ورود به سامانه ثبت سفارش گفت: در حال حاضر برای تعداد […]

رئیس سازمان توسعه تجارت با تأیید اعمال محدودیت ساعت ورود به سامانه ثبت سفارش گفت: این محدودیت برای برخی اقلام وارداتی که باید روی درخواست آنها اقدام کارشناسی شود، انجام می‌شود.

مجتبی خسروتاج در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس در مورد محدودیت ساعت ورود به سامانه ثبت سفارش گفت: در حال حاضر برای تعداد محدودی از اقلام این محدودیت اعمال می‌شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: برای تعداد محدودی از اقلام وارداتی که قبل از صدور مجور ثبت سفارش باید روی درخواست‌ها اقدام کارشناسی صورت بگیرد، محدودیت ساعت ورود به سامانه ثبت سفارش انجام می‌شود و در مورد سایر اقلام چنین محدودیتی نداریم.

به گزارش فارس، ساعت ورود به سامانه ثبت سفارش واردات کالا براساس محدودیت جدید از ۸ تا ۱۶ است و این در حالی است که چندی پیش وزارت صنعت، معدن و تجارت مدت‌ زمان اعتبار ثبت سفارش واردات کالا را از شش به سه ماه کاهش یافت.

این گزارش می‌افزاید: همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت از تیرماه سال جاری تا کنون به علت واردات بی‌رویه خودرو، سامانه ثبت سفارش واردات خودرو را بسته است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=14937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.