• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
9

دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی فوری و کمک به هموطنان زلزله زده

  • کد خبر : 13901
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی فوری و کمک به هموطنان زلزله زده

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمد شریعتمداری» با تسلیت مجدد به خانواده های داغدار جان باختگان زلزله غرب کشور، از معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت و رئیسان سازمان استان کرمانشاه و استان های همجوار خواست تا هرچه زودتر با بکارگیری همه امکانات موجود بدون وقفه […]

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمد شریعتمداری» با تسلیت مجدد به خانواده های داغدار جان باختگان زلزله غرب کشور، از معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت و رئیسان سازمان استان کرمانشاه و استان های همجوار خواست تا هرچه زودتر با بکارگیری همه امکانات موجود بدون وقفه به کمک هموطنان زلزله زده بشتابند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه سال جاری استان کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور احساس شد.
محل وقوع استان کرمانشاه – حوالی ازگله – بوده است. این زمین لرزه در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و در طول جغرافیایی ۴۵٫۹، عرض جغرافیایی ۳۴٫۸۴ و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه ، زمین لرزه هایی به بزرگی ۴٫۶ و ۴ ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.
در این زمین لرزه بیش از ۴۳۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک به ۶۷۰۰ نفر رسیده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.