• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
11

در ۶ ماهه نخست امسال بررسی شد آخرین وضعیت تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی + جدول

  • کد خبر : 14687
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۵۵
در ۶ ماهه نخست امسال بررسی شد آخرین وضعیت تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی + جدول

طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت کالای صنعتی و پنج کالای معدنی در میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی با رشد منفی روبرو بودند. به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین آمار مربوط به تولید کالاهای منتخب صنعتی، ‌از مجموع ۳۰ گروه کالای صنعتی، هشت کالا در شش ماهه […]

طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت کالای صنعتی و پنج کالای معدنی در میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی با رشد منفی روبرو بودند.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین آمار مربوط به تولید کالاهای منتخب صنعتی، ‌از مجموع ۳۰ گروه کالای صنعتی، هشت کالا در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد منفی روبرو شده‌اند.

DMT با رشد منفی ۱۰۰ درصدی، الیاف اکریلیک با رشد منفی ۱۰۰ درصدی، کولر آبی با رشد منفی ۲۳.۴ درصدی، وانت با رشد منفی ۱۶.۷ درصدی، نئوپان با رشد منفی ۱۵.۵ درصدی، داروی انسانی با رشد منفی ۵.۶ درصدی، الکتروموتور با رشد منفی ۱.۹ درصدی و الیاف وتاپس پلی‌استر با رشد منفی یک دهم درصدی بیشترین رشد منفی را در میان کالاهای منتخب صنعتی طی شش ماهه نخست سال ۱۳۹۶ نسبت به شش ماهه نخست سال ۱۳۹۵ داشته‌اند.

در این بین کمباین با رشد مثبت ۱۱۹.۲ درصدی، اتوبوس، مینی‌بوس و ون با ۸۳.۳ درصدی، ماشین لباسشویی با رشد ۳۴.۹ درصدی، دوده با رشد ۲۸.۶ درصدی، انواع کاغذ با رشد ۲۷.۴ درصدی و تراکتور با رشد ۲۵.۷ درصدی بیشترین رشد مثبت در میان ۳۰ گروه کالایی منتخب صنعتی را به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این در خصوص آمار تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی نیز باید خاطرنشان کرد که از ۱۳ گروه کالای منتخب، پنج کالا شامل کاتد مس، ظروف شیشه‌ای، ظروف چینی، شمش آلومینیوم و سیمان به ترتیب با رشد منفی ۲۸.۹، منفی ۱۶، منفی ۴.۲، منفی ۴۰ و منفی سه درصدی بیشترین رشد منفی را داشته‌اند و به ترتیب شیشه جام، چینی بهداشتی، کنسانتره زغال سنگ و محصولات فولادی با رشد مثبت ۳۰.۲، ۲۶.۹، ۲۱.۱ و ۱۰.۷ بیشترین رشد مثبت را در بر گرفته‌اند.

جدول مربوط به آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی در ذیل آورده شده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=14687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.