• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
11

در دیدار هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شد: مرکز تجارت ایرانیان در عمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بزودی افتتاح می شود

  • کد خبر : 17842
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
در دیدار هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شد: مرکز تجارت ایرانیان در عمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بزودی افتتاح می شود

هیات مدیره و مدیران خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه جمعی از کارآفرینان با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این دیدار ابتدا مهندس حسینی با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده این تشکل در […]

هیات مدیره و مدیران خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه جمعی از کارآفرینان با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این دیدار ابتدا مهندس حسینی با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده این تشکل در صیانت از تولید و بسترسازی برای توسعه صنعتی و معدنی استان تصریح کرد: در سال ۹۶ با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برخی از مشکلات تولیدکنندگان رفع شد و امیدواریم با توجه به شرایط سخت تولید استمرار این همکاری ها در سال جاری منجر به بهبود شرایط کسب و کار در حوزه صنعت و معدن گردد.
نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران یکی از عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی را بحث مالیات و مسائل بانکی دانست و گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولید ملی که شاه کلید اشتغال است باید به عزم ملی تبدیل شود.
وی گفت: حمایتها، از تولید و جامعه شریف کارآفرینان نبایستی در حد برنامه و شعار باقی بماند.
در این نشست همچنین دکتر ابراهیمی دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز با اشاره به برنامه های متنوع این تشکل در سال حمایت از کالاهای ایرانی اظهار داشت: پس از برنامه ریزی های یکساله بمنظور توسعه صادرات و ایجاد بازار جدید برای کالاهای ایرانی، مرکز تجارت ایرانیان در عمان طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.
وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده خانه صنعت، معدن و تجارت استان برای نهضت اشتغال مددجویان بهزیستی و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه، از توسعه فعالیتها برای ایجاد اشتغال و ارتباط صنعت با دانشگاه خبر داد.
وی همچنین تصریح کرد: در سال ۹۷ با برنامه ریزی های انجام شده شاهد تحول در انجمن های صنایع همگن تحت پوشش برای حمایت از تولید خواهیم بود.
خانم مهندس علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم در سخنانی با اعلام آمادگی برای اجرای طرح عارضه یابی با همکاری جهاد دانشگاهی و باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برای رفع موانع، رونق تولید و تأمین نیازهای لجستیکی توسعه صنعتی آماده همکاری با خانه صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی هستیم.
وی رفع مشکلات صادرات استان را نیازمند خرد جمعی دانست و گفت: در بحث کمک به واحدها، خانه صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان تشکل تخصصی فراگیر بایستی به مرجع تعیین صلاحیت تبدیل شود.
وی اقدامات خانه صنعت، معدن و تجارت استان در سال ۹۶ را برای توسعه تولید ارزنده خواند و گفت: با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی شرایط کسب و کار را برای فعالان صنعتی و معدنی روان تر خواهیم کرد، در این راه نیازمند کمک فکری همه فعالان هستیم.
در این دیداد نوروزی اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نقطه نظرات خود درباره چالش های موجود و راههای برون رفت از آنها را بیان کردند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.