• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
9

در دیدار نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان عنوان شد:تعامل نیروی انتظامی با بخش تولید

  • کد خبر : 13673
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۵۵
در دیدار نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان عنوان شد:تعامل نیروی انتظامی با بخش تولید

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت ،مهندس حسن حسینی در این دیدار با تقدیر از تلاش حافظان امنیت گفت : فعالان اقتصادی و عموم مردم جامعه امنیت خود را مرهون تلاش های شبانه […]

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت ،مهندس حسن حسینی در این دیدار با تقدیر از تلاش حافظان امنیت گفت : فعالان اقتصادی و عموم مردم جامعه امنیت خود را مرهون تلاش های شبانه روزی حافظان امنیت می دانند .

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه برنامه‎های راهبردی و توسعه‎ای استان ،در راستای حمایت‎های هدفمند با رویکرد ارتقاء توان رقابت‌پذیری، افزایش ظرفیت تولید، استفاده حداکثری از ظرفیت‎های موجود و ارتقاء بهره‌وری واحدهای تولیدی، شناسایی و عارضه‌یابی واحدهای تعطیل، نیمه‌تعطیل و مشکل‌دار و برقراری امنیت اقتصادی در بخش تولید استان را موردتاکید قرارداد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر اجرای مأموریت‌های خود همیشه همراه دیگر دستگاه‌ها بوده و خود را جزئی از کل در استان می‌داند .
🔹سردار کریمی با بیان اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای انسان محور و جامعه محور است خاطرنشان کرد: ناجا در درون سازمان به نیروی انسانی و در برون سازمان به اعتماد مردم تکیه دارد و با اتکا بر این دو مهم، امنیت پایداری را در کشور ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی استان نیز با تاکید بر اینکه در جریان مشکلات واحدهای تولیدی استان قراردارد بهترین خدمات برای واحدهای تولیدی استان را مورد تآکید قرار داد و اظهارداشت : تعامل موثر و نزدیک با بخش صنعت وتولید از برنامه های ما می باشد.

🔹در این دیدارمهندس محمودی نایب رییس اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به اینکه حضور ارزنده نیروی انتظامی در همه گستره‌ها به لحاظ ساختاری در برقراری نظم و امنیت ستودنی است تاکید کرد: امنیت مقوله مهمی است که هم در بعد سیاسی و هم در بعد اجتماعی حائز اهمیت است.

وی سپس از خدمات شبانه روزی پلیس قدردانی کرد و گفت: آرامش و امنیت امروز جامعه،حاصل از خود گذشتگی و ایثار سبزپوشان ناجا است که با تمام وجود در پی ایجاد آرامش شهروندان وبرخود قاطع با مخلان نظم وامنیت هستند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.