• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
14

در ديدار رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني اصفهان تاكيدشد؛ سهل آبادي: اصفهان يك شهر جهاني است. نوروزي:آماده همكاري با اتاق بازرگاني براي توسعه پايدار اصفهان هستيم.

  • کد خبر : 13044
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
در ديدار رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني اصفهان تاكيدشد؛ سهل آبادي: اصفهان يك شهر جهاني است. نوروزي:آماده همكاري با اتاق بازرگاني براي توسعه پايدار اصفهان هستيم.

رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني اصفهان با شهردار جديد اين شهر ديدار و گفتگو نمودند. به گزارش بازنيوز ،سید عبدالوهاب سهل آبادی در اين ديدار گفت:اتاق بازرگاني و شهرداری می توانند با همدلی و همراهی،علاوه بر حل مسایل و مشکلات اصفهان،زمینه ارتقاءجایگاه بین المللی این شهر را فراهم سازند. وی تصریح کرد:اتاق بازرگانی […]

رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني اصفهان با شهردار جديد اين شهر ديدار و گفتگو نمودند.
به گزارش بازنيوز ،سید عبدالوهاب سهل آبادی در اين ديدار گفت:اتاق بازرگاني و شهرداری می توانند با همدلی و همراهی،علاوه بر حل مسایل و مشکلات اصفهان،زمینه ارتقاءجایگاه بین المللی این شهر را فراهم سازند.
وی تصریح کرد:اتاق بازرگانی اصفهان با ١١کمیسیون و دو شورای عالی جوانان و بانوان همواره به عنوان یکی از اتاق های برتر کشور شناخته می شود.
وی به قرار گرفتن اتاق بازرگانی اصفهان در جمع چهار اتاق برتر جهان در اجلاس بين المللي اتاق هاي دنيا  در سيدني استرالیا اشاره کرد و گفت:اصفهان همواره به عنوان یک شهر بین المللی شناخته شده و اتاق بازرگانی آماده در اختیار قرار دادن تجارب بین المللی خود به تيم جديد مديريت شهرداری است.
مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار تمرکز مديريت شهري بر توسعه پایدار شدو گفت:با استفاده از ظرفیت فعالان اقتصادی و ایرانيان مقیم خارج ازکشور می توان با ارایه طرح های توسعه بخش خدمات، به ویژه گردشگری،زمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را فراهم ساخت.
محسن پورسینا عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان  در این دیدار خواستار استفاده بهينه از اماكن تاريخي به ویژه پل های رودخانه زاينده رود به مراکز گردشگری و اقامتی شد و گفت:تمرکز بر آموزش حقوق و وظایف شهروندی از طریق رسانه ملی می تواند شهرداری ها را در انجام فعالیت های روزمره یاری رساند.
مرتضی بیشه رییس کمیسیون بهبود مستمر محیط کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار توجه شهرداری اصفهان به توسعه فضای کسب و کار شهری شد و گفت:ارایه خدمات الکترونیکی شهری توسط دفاتر خدماتی می تواند علاوه بر سرعت بخشی به درخواست ها ،رونق فضای کسب و کار در شهر را نیز بهبود بخشد .
امیر کشانی رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با مقایسه  ظرفیت های گردشگری اصفهان و پاریس گفت: پل های تاریخی ،میدان نقش جهان،چهارباغ و عمارت هشت بهشت از  جاذبه های برج ایفل ،شانزه لیزه پاریس کمتر نیستند ولی در جذب گردشگر ،فاصله زيادي با ميانگين جهاني داريم .
وی خواستار تعیین چشم انداز بلند مدت برای شهر اصفهان( مانند تبریز ٢٠١٨ )شد و گفت:اصفهان می تواند به مرکز تولید فناوری و تکنولوژی ایران و حتي خاورمیانه تبديل شود.
احمد خوروش رییس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار از آمادگی اتاق برای همکاری با شهرداری در تمام بخش های اقتصادی خبر داد و گفت:شهر اصفهان نیاز به همت بلند و عزم راسخ برای توسعه در تمامی بخش ها دارد و اتاق بازرگانی  وشهرداری با همراهی فعالان اقتصادی و شهروندان می توانند طی این چهار سال از پتانسیل های نهفته شهر برای توسعه استفاده کنند.
زهرا اخوان نسب رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:اتاق بازرگانی دارای ظرفیت کارشناسی در بخش های مختلف اقتصادی است و شهرداری می تواند از این ظرفیت استفاده کند.
شهردار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه دیدگاه های نزدیکی با اتاق بازرگانی اصفهان داریم، اظهار کرد: باید نقاط مشترک با اتاق تقویت و اگر اختلافی نیز وجود دارد با گفت و گو وحدتی ایجاد شود تا زمینه ای برای رشد و آبادانی شهر فراهم شود.
وی با بیان اینکه برنامه ما در شهرداری در ۱۲۰ صفحه تنظیم شده، تصریح کرد: مدیریت های قبلی در شهرداری نیز هر کدام به دنبال کار کردن بوده اند که برخی از آنها شیوه های بهتر و رضایت بخشی در اداره شهر داشته و برخی از مدیریت ها نیز در ارائه شیوه ها شاید چندان موفق نبوده اند.
وی با بیان اینکه نام برنامه خود برای شهر اصفهان را برنامه سنجش پذیر گذاشتیم، اضافه کرد: این برنامه به شیوه ای است که هر جای آن با مشکل مواجه شد می توان آنرا اصلاح و در مسیر صحیح هدایت کرد.
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه مسائل اصفهان در تمامی حوزه ها با پیچیدگی های فراوانی مواجه است، افزود: به طور مثال در موضوع دوچرخه سواری پیش از اینکه فرهنگ دوچرخه سواری را میان مردم نهادینه کنیم باید زیرساخت های آنرا فراهم کنیم.
وی افزود: هم اکنون دوچرخه سواری به عنوان یک تفریح برای شهروندان شناخته می شود که قابل قبول است اما در صورتی که قصد داشته باشیم از این موضوع به عنوان راهی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا استفاده کنیم کارهای زیربنایی بسیاری لازم است که باید صورت پذیرد چرا که در صورت عدم توجه به زیرساخت ها ناامنی را برای شهروندان ایجاد کرده ایم.
نوروزی با اشاره به موضوع حقوق شهروندی، تاکید کرد: حقوق شهروندی در تمام مسائل شهری باید جاری باشد، یکی از مکان هایی که روی آن حساب ویژه ای باز کرده ام بخش خصوصی و اتاق بازرگانی است.
وی بیان داشت: راه همکاری با بخش خصوصی،اتاق بازرگانی است که باید کمک ویژه ای به ما در ارائه نظرات و نقد شهرداری داشته باشد. ما آمادگی لازم برای همکاری با اتاق بازرگانی برای رشد و توسعه پایدار شهر را داریم.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.