• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
11

در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ “نجفی” جایگزین “یزدانی” در شهرک‌های صنعتی شد

  • کد خبر : 14195
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۴۴
در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ “نجفی” جایگزین “یزدانی” در شهرک‌های صنعتی شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی نجفی را به عنوان معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری در حکمی صادق نجفی را جایگزین علی یزدانی در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران کرد. در بخشی از […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی نجفی را به عنوان معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری در حکمی صادق نجفی را جایگزین علی یزدانی در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

” ضمن بهره گیری از عوامل دلسوز و ظرفیت‌های موجود و راهبری و انجام با درایت امور بنگاهداری در شرکت‌های تابعه نسبت به همفکری و هماهنگی با انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی ، مراتب تحقق رئوس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت رونق تولید و توانمند سازی بخش خصوصی در حوزه صنایع کوچک و متوسط، برنامه ریزی جامع در جهت توسعه صنعتی کشور بر مبنای آمایش سرزمین، جذب منابع مالی و رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی را با توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و مشارکت طلبی از بخش غیر دولتی در اجرای طرح‌های نیمه تمام با اولویت صنایع صادرات گرا، تقویت مناسبات و همکاری با مراکز علمی، پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان مبادرت نموده به نحوی که شاهد رشد و توسعه صنایع کوچک و متوسط، انجام مکان یابی صحیح در احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های جدید صنعتی بر اساس طرح آمایش سرزمین و پدافند غیر عامل و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بلا استفاده تولید صنعتی با حمایت و ایجاد و زیر ساخت‌های لازم در سطح کشور باشیم.”

گفتنی است که در کارنامه کاری نجفی شهردای تبریز، مدیر کلی بازرگانی استان آذربایجان شرقی و مدیرکلی منطقه آزاد تجاری ارس دیده می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=14195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.