• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
14

در بازدید دبیرکل و مدیران باشگاه دانشگاهی از دفاتر عامل اشتغال اعلام شد توسعه اشتغال؛ راهبرد خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی

  • کد خبر : 16052
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۵۶
در بازدید دبیرکل و مدیران باشگاه دانشگاهی از دفاتر عامل اشتغال اعلام شد توسعه اشتغال؛ راهبرد خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی

در جلسه ای مشترک دبیرکل، عامل اشتغال، مدیران باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیران و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی خراسان مهمترین مسائل اشتغال فارغ التحصیلان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز گذشته دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی […]

در جلسه ای مشترک دبیرکل، عامل اشتغال، مدیران باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیران و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی خراسان مهمترین مسائل اشتغال فارغ التحصیلان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز گذشته دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیران باشگاه دانشگاهی از دفاتر عامل اشتغال این تشکل بازدید کردند و سپس در جلسه ای با مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان در شهرک فناوری صنایع غذایی شرکت کردند.

در این جلسه مهندس علیخواه معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان خدمات خانه صنعت، معدن و تجارت استان در بخش های گوناگون را مهم خواند و گفت: ما در بحث توسعه کارآفرینی، بازاریابی و فروش، اشتغال، ارائه خدمات مشاوره ای به صنعتگران، گره گشایی از مشکلات تولید و اجرای طرح های مشترک با باشگاه دانشگاهی آماده همکاری هستیم.

وی با اشاره به اقدامات موثر این شرکت برای توسعه صنایع کوچک اظهار داشت: ۸۰ نفر از مشاوران شهرک فناوری صنایع غذایی در کنار کلینیک عارضه یابی آماده ارائه خدمات به اعضای پر تلاش خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی هستند.

در این نشست دکتر ابراهیمی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی نیز در سخنانی یکی از مهمترین رسالتهای این مجموعه را صیانت از اشتغال و توسعه کارآفرینی دانست و اظهار داشت: با عنایت به چالش ها، معضلات و ناهنجاری های اجتماعی ناشی از فقدان کار، خانه صنعت تمام تلاش خود را معطوف صیانت از اشتغال موجود و توسعه فرصتهای شغلی مولد نموده است.

وی با اشاره به بیکاری حدود ۴۰درصدی فارغ التحصیلان ادامه داد: انباشت نیروی بیکار و افزایش دوره بیکاری آثار زیان باری برای جامعه و اقتصاد ملی به همراه دارد که چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی باید برای رفع آن تلاش کنند.

وی توسعه اشتغال را مهمترین رسالت عامل اشتغال خانه صنعت، معدن و تجارت استان دانست و اظهار داشت: امیدواریم عامل محترم اشتغال با بسترسازی لازم امکان جذب بیشتر جوانان را در واحدهای صنعتی فراهم نماید.

در ادامه این جلسه ارانی عامل اشتغال خانه صنعت معدن و تجارت گزارش مشروحی از تحلیل کارجویان ارائه نمودند و سپس آقایان گنجی و طوسی مدیران باشگاه دانشگاهی در دانشگاه امام رضا (ع) و فردوسی  نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=16052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.