• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:مجتمع قضایی اقتصادی نقش مهمی در حفظ اشتغال دارد

  • کد خبر : 29285
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:مجتمع قضایی اقتصادی نقش مهمی در حفظ اشتغال دارد

فرهاد مرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مجتمع رسیدگی به دعاوی اقتصادی با هدف تعامل بیشتر دستگاه قضایی و بخش خصوصی با درخواست خانه صنعت و معدن و حمایت رئیس کل دادگستری، مورخه هفتم بهمن‌ماه سال گذشته با حضور محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه […]

فرهاد مرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مجتمع رسیدگی به دعاوی اقتصادی با هدف تعامل بیشتر دستگاه قضایی و بخش خصوصی با درخواست خانه صنعت و معدن و حمایت رئیس کل دادگستری، مورخه هفتم بهمن‌ماه سال گذشته با حضور محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

وی ادامه داد: این ساختمانی در راستای طرح دعاوی اقتصادی به ‌عنوان نخستین مجتمع دعاوی اقتصادی در کشور با عملکرد حمایت از صنعتگران و معدن‌کاران استان، کمک به فعالیت واحدهای اقتصادی و حفظ اشتغال راه‌اندازی شد.

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، تسریع در روند دادرسی و کاهش اتلاف وقت فعالان اقتصادی را از اهداف مهم راه‌اندازی این مجتمع دانست و گفت: مجتمع قضایی اقتصادی استان با هزینه‌ای در حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط اعضا هیأت مدیره خانه صنعت و معدن و واحدهای تولیدی احداث شده است.

وی تصریح کرد: این مجتمع قضایی با همکاری دادگستری که دارای شعب شورای حل اختلاف، داوری، دادگاه کیفری، شعبه حقوقی و تجدیدنظر است به مشکلات واحدهای صنعتی، صنعتگران و کارفرمایان رسیدگی می‌کند.

*پرونده‌های اقتصادی در دادسرا هر چه سریعتر به مجتمع قضایی اقتصادی ارجاع داده شود

مرزی فعالیت این مجتمع را تا به امروز در رمینه ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پرونده‌های اقتصادی که مربوط به زمان قبل از راه‌اندازی این مجتمع قضایی است همچنان در دادگستری است و سخت به این مجتمع ارجاع داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا جلسه‌ای روز شنبه(۳۰ آذرماه) با رئیس کل دادگستری استان با حضور دادستان، رئیس کل اطلاعات و دستگاه‌های اجرایی استان در محل ساختمان آمفی تئاتر ساختمان فناوری و کسب و کار واقع در شهرک صنعتی بیستون برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.