• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
8

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در کارخانه‌های کرمانشاه

  • کد خبر : 29686
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در کارخانه‌های کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن وتجارت در کرمانشاه، فرهاد مرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در کرمانشاه، اظهار داشت: ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به‌واسطه مطالعه، تقویت سواد خواندن و افزایش گستره‌ دید و عمق‌بخشی با نگاه به آینده‌سازان در سایه کتاب‌خوانی و نقد کتاب از اولویت‌ها است.   وی توسعه و ترویج […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن وتجارت در کرمانشاه، فرهاد مرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در کرمانشاه، اظهار داشت: ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به‌واسطه مطالعه، تقویت سواد خواندن و افزایش گستره‌ دید و عمق‌بخشی با نگاه به آینده‌سازان در سایه کتاب‌خوانی و نقد کتاب از اولویت‌ها است.

 

وی توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان نیروهای واحدها و کارخانه‌ها را از مهمترین اهداف خانه صنعت استان دانست و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی وظیفه همگانی است.

 

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه در نظام اسلامی ایران زمینه‌های لازم برای مطالعه افراد و رسیدن به این هدف متعالی فراهم است به همین دلیل راهکارهای افزایش سرانه مطالعه مفید و نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باید به صورت کارشناسی بررسی و ارائه شود.

 

وی اضافه کرد، در همین راستا با مجموعه فرهنگی نهضت بصیر تعاملی برقرار شده، فعالیت این مجموعه در راستای بالا بردن سطح مطالعه کشور و فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

مرزی اعضای زیر پوشش این مجموعه در شهر کرمانشاه را حدود ۱۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این افراد به صورت ماهانه هر کتابی و در هر زمینه‌ای را که بخواهند با پست رایگان درب منزل دریافت می‌کنند.

 

این مسؤول در خصوص نحوه دریافت و عضو شدن در این طرح، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مبلغ ضمانت حداقل ۳۰ هزار تومان ثبت‌نام کرده و در طول ۶ ماه هر کتابی و در هر زمینه‌ای که بخواهید به صورت امانی در اختیار داشته باشید و در صورت عدم تمایل به همکاری با مجموعه پس از ۶ ماه مبلغ کامل ضمانت به وی برگردانده خواهد شد.

 

وی در پایان با تاکبد بر همکاری خانه صنعت و معدن کرمانشاه با این مجموعه فرهنگی، خاطرنشان کرد: امید است در آینده ای نه چندان دور به انقلابی عظیم در زمینه مطالعه و کتابخوانی دست یابیم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.