• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
8

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:احداث درمانگاه در یکی از شهرک‌های صنعتی غیرقابل دسترسی

  • کد خبر : 30607
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:احداث درمانگاه در یکی از شهرک‌های صنعتی غیرقابل دسترسی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزی دبیر خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت : پیشنهاد شد درمانگاه در شهرک صنعتی بیستون احداث شود که امکان دسترسی دو شهرک صنعتی فرامان و زاگرس نیز به این مرکز راحت باشد و حتی شرکت شهرک‌های صنعتی نیز برای در اختیار قرار دادن ساختمان این مرکز درمانی […]

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزی دبیر خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت : پیشنهاد شد درمانگاه در شهرک صنعتی بیستون احداث شود که امکان دسترسی دو شهرک صنعتی فرامان و زاگرس نیز به این مرکز راحت باشد و حتی شرکت شهرک‌های صنعتی نیز برای در اختیار قرار دادن ساختمان این مرکز درمانی اعلام آمادگی کرد.

او تنها کار لازم را تجهیز این مرکز و یا در نظر گرفتن یک پزشک برای آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یا مدیریت درمان تامین اجتماعی دانست و گفت : البته، چون تامین اجتماعی حق بیمه از کارگران دریافت می‌کند باید در زمینه تجهیز این مرکز پای کار بیاید که تاکنون اقدامی انجام نشده است.

مرزی افزود: به علاوه ایجاد این درمانگاه نیازمند استقرار یک پزشک هم هست که همه این کار‌ها هزینه دارد و تاکنون تامین نشده است.

او افزود: اگرچه در گذشته پیگیری زیادی برای راه‌اندازی این درمانگاه انجام دادیم، اما اکنون مدتی است دیگر پیگیر آن نیستیم، زیرا نیازمند همکاری بخش‌های دیگر هم بودیم که فعلا پای کار نیامدند.

دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه از اهمیت احداث درمانگاه در شهرک‌های صنعتی جاده بیستون کرمانشاه هم یاد کرد و ادامه داد: در این منطقه سه شهرک صنعتی بیستون، فرامان و زاگرس را داریم که در واحد‌های صنعتی هریک از این شهرک‌ها پنج تا ۱۰۰ نفر نیروی کار فعال است و هر لحظه امکان دارد حادثه یا مشکلی برای نیرو‌های کار رخ دهد.

مرزی گفت: وجود یک مرکز درمانی با امکانات اولیه از جمله آمبولانس می‌تواند کمک قابل توجهی به جلوگیری از عمیق شدن سوانح کار داشته باشد.

او ادامه داد: به علاوه کارگران معاینات دوره‌ای برای طب کار و بررسی وضعیت سلامت دارند که می‌توان از ظرفیت چنین درمانگاهی برای این منظور هم استفاده کرد .

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.