• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 4
11

حمایت از تولید داخل یک اصل انکارناپذیر است

  • کد خبر : 17008
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
حمایت از تولید داخل یک اصل انکارناپذیر است

توجه به کیفیت محصولات داخلی یک اصل اساسی برای رونق تولید در کشور می باشد و تولیدات داخلی باید دارای کیفیت قابل رقابت با سایر کشورها باشند. علی محمد زمانی عضو هیئت مدیره خانه صنعت ایران و رییس خانه صنعت،معدن و تجارت استان قزوین در گفتگو با پایگاه خبری گسترش با اعلام این مطلب گفت: […]

توجه به کیفیت محصولات داخلی یک اصل اساسی برای رونق تولید در کشور می باشد و تولیدات داخلی باید دارای کیفیت قابل رقابت با سایر کشورها باشند.

علی محمد زمانی عضو هیئت مدیره خانه صنعت ایران و رییس خانه صنعت،معدن و تجارت استان قزوین در گفتگو با پایگاه خبری گسترش با اعلام این مطلب گفت: خانه صنعت ایران در تلاش است تا دولت شرایطی لازم برای افزایش کیفیت محصولات داخلی را با جلوگیری از ورود محصولات بی کیفیت و نوسازی و بازسازی صنایع کشور فراهم سازد.

وی افزود: در انتخاب واحدهای صنعتی برتر این دوره از جشنواره فاکتور های مختلفی از جمله تعدادشاغلین،میزان فروش،صادرات،طرح های توسعه ای و … مورد بررسی قرار گرفته و در هر گروه صنعتی براساس معیارهای یاد شده واحدهای نمونه انتخاب گردیدند. زمانی در خصوص اهداف برگزاری جشنواره تصریح کرد:ترویج فرهنگ استفاده از محصولات تولید داخلی در راستای رشد و رونق تولیدات،جلب حمایت دولت از تولیدات داخلی با طرح و بررسی موانع و مشکلات موجود و ارائه راه حل ها همچنین اطلاع رسانی به مردم برای افزایش توجه به مصرف تولیدات داخلی در جهت رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال از اهداف مهم برگزاری جشنواره می باشد.

وی یاد آور شد:خوشبختانه در این دوره از جشنواره استان قزوین حضور موفق تری نسبت به دوره های پیشین داشته و برای نخستین بار ۴ واحد از این استان به عنوان واحدهای برتر انتخاب شدند.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در پایان گفت: خانه صنعت،معدن و تجارت در تمامی استان ها برای حل مشکلات واحدهای تولیدی از هیچ مساعدتی دریغ نکرده و کلیه واحدها میتوانند از خدمات این تشکل خصوصی بهره مند گردند.

 

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.