• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
12

حسن‌ یونس سینکی معاون وزیر صنعت شد+سابقه

  • کد خبر : 13409
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
حسن‌ یونس سینکی معاون وزیر صنعت شد+سابقه

حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و جانشین یدالله صادقی شد. به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری تسنیم، حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. مراسم معارفه وی عصر امروز برگزار شد و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی او را […]

حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و جانشین یدالله صادقی شد.

به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری تسنیم، حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. مراسم معارفه وی عصر امروز برگزار شد و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی او را به عنوان معاون امور اقتصادی و بازرگانی این وزارتخانه منصوب و از زحمات یدالله صادقی قدردانی کرد.

وی در کارنامه خود سابقه  استانداری بوشهر را دارد. وی همچنین به‌عنوان قائم‌مقام و معاونت بازرگانی داخلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت مشغول به فعالیت بود.

بنابراین گزارش بعد از اجرای قانون انتزاع یا تمرکز وظایف بخش کشاورزی و آمدن اختیارت بازرگانی، بخش کشاورزی به وزارت مطبوع خود ( وزارت جهاد کشاورزی)  یونس سینکی نیز به وزارت جهاد کشاورزی آمد و به سمت قائم مقام وزیر در امور بازرگانی منصوب شد اما بعد از مدت کوتاهی از این سمت نیز کنار رفت تا این سمت را دوباره امروز در وزارت صنعت بگیرد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.