• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
13

جزئیات ابلاغیه مالیاتی روحانی به وزیر اقتصاد/مهلت سه ماهه برای تشکیل مجامع عمومی شرکتهای سهامی عام

  • کد خبر : 30151
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
جزئیات ابلاغیه مالیاتی روحانی به وزیر اقتصاد/مهلت سه ماهه برای تشکیل مجامع عمومی شرکتهای سهامی عام

رئیس جمهور در ابلاغیه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، برخی احکام مالیاتی مرتبط با حمایت از کسب و کارها در سایه شیوع ویروس کرونا را ابلاغ کرد که بر اساس آن، سررسید مالیات بر ارزش افزوده بنگاهها، مربوط به دوره چهارم سال ۹۸ تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ باید تمدید شود. به گزارش خبرنگار […]

رئیس جمهور در ابلاغیه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، برخی احکام مالیاتی مرتبط با حمایت از کسب و کارها در سایه شیوع ویروس کرونا را ابلاغ کرد که بر اساس آن، سررسید مالیات بر ارزش افزوده بنگاهها، مربوط به دوره چهارم سال ۹۸ تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ باید تمدید شود.

به گزارش خبرنگار اکسپورتنا، حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ابلاغیه‎‌ای به فرهاد دژپسند تسهیلات مالیاتی به منظور حمایت از تولید و اشتغال در بنگاههای اقتصادی که به سبب شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند را اعلام کرد. این تسهیلات به شرح زیر است:

۱- در حوزه‌های اقتصادی آسیب دیده که توسط دولت تعیین می گردد، سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بنگاهها، مربوط به دوره چهارم سال ۹۸ تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ تعیین می شود.

۲- در حوزه‌های اقتصادی آسیب دیده که توسط دولت تعیین می گردد، کلیه عملیات اجرایی موضوع فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات های مستقیم تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ موقوف الاجرا می شود.

۳- صدور یا تجدید پروانه کسب یا کار اشخاص حقیقی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم تا پایان خرداد سال ۹۹ نیاز به اخذ گواهی ندارد.

۴- مهلت های تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر بر تشکیل مجامع عمومی شرکتهای سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، تا تاریخ ۹۸/۱۲/۲۸ به مدت سه ماه افزایش می یابد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.