• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
8

تندیس امین‌الضرب به وزیر امور خارجه اهدا شد ظریف: باید اعتراض مردم را با گوش جان بشنویم

  • کد خبر : 15554
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
تندیس امین‌الضرب به وزیر امور خارجه اهدا شد ظریف: باید اعتراض مردم را با گوش جان بشنویم

وزیر امور خارجه با بیان اینکه مردم خط خودشان را از خشونت و برهم زدن کشور جدا کرده‌اند، اظهار کرد که باید اعتراض و انتقاد مردم را با گوش جان بشنویم. به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در دومین دوره مراسم اهدای نشان امین‌الضرب که امروز ۱۸ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: ما […]

وزیر امور خارجه با بیان اینکه مردم خط خودشان را از خشونت و برهم زدن کشور جدا کرده‌اند، اظهار کرد که باید اعتراض و انتقاد مردم را با گوش جان بشنویم.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در دومین دوره مراسم اهدای نشان امین‌الضرب که امروز ۱۸ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: ما در این کشور هر چه داریم از جمله امنیت، رفاه، توسعه و آرامش از مردم داریم.

وی افزود: مردم ما همان‌طور که امام راحل فرموده‌اند ولی‌نعمتان ما هستند. به خاطر این مردم است که ما در دنیا سربلند هستیم و تنها کشور آرام این منطقه هستیم.

ظریف تصریح کرد: به همین دلیل است که باید اعتراض و انتقاد مردم را با گوش جان بشنویم. همین مردمی که خط خودشان را از خشونت و برهم زدن کشور جدا کرده‌اند، مردمی که هیچ گاه در کنار خشونت نخواهند ایستاد.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: این مردم از ما جلوتر هستند. هم‌چنین بازرگانان ما در روابط با سایر کشورها همواره پیشگام بوده‌اند و در انتقال فرهنگ نیز و مرام ما که به آن افتخار می‌کنیم پیشگام بوده‌اند. نقش کارآفرینان در این کشور برجسته بوده و در آینده هم برجسته خواهد بود. هر آنچه که به مردم نفع می‌رساند و کمک به زندگی مردم است، ماندنی خواهد بود.

در مراسم دومین دوره اهدای نشان کارآفرینی «امین الضرب» به مناسبت ۱۳۴ سالگی تاسیس اتاق تهران در تالار وحدت با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه و جهاد کشاورزی ، تندیس «امین الضرب» به ۳ نفر و نشان «امین الضرب» به ۷ نفر از برترین های کارآفرینی، افراد خلاق در عرصه کار و پیشکسوتان اهدا شد.

در این مراسم علی اصغر حاجی بابا( بنیانگذار صنایع ریخته گری و فروآلیاژ ایران)، علی نقی خاموشی(رییس دو دوره اتاق ایران)، منصوره اتحادیه( مترجم زندگی نامه امین الضرب)، علی محمد رجالی (بنیانگذار ظریف مصور)، محمد رضا رستمی(مدیر عامل مارال صنعت جاوید صادرکننده ماشین آلات سنگین و کشنده)، حسام آرماندهی( خالق استارت آپ کافه بازار و سایت دیوار) و هاله حامدی فر (مدیرعامل شرکت دارویی سیناژن) لوح و نشان «امین الضرب» دریافت کردند.

تجلیل از خانواده شهید عباسی از شهدای حرم نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم به ایوب پایداری( بنیانگذار میهن)، مهدی فضلی (مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ) و محمد جواد ظریف(وزیر امور خارجه کشورمان) نیز تندیس «امین الضرب» اهدا شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.