• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
8

تاکید بر صادرات کالاهایی که آب کمتری مصرف می‌کنند/رابطه برد-برد بین کشاورزان و فعالان اقتصادی برقرار شود

  • کد خبر : 29848
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
تاکید بر صادرات کالاهایی که آب کمتری مصرف می‌کنند/رابطه برد-برد بین کشاورزان و فعالان اقتصادی برقرار شود

,سرپرست وزارت جهاد کشاورزی آب مجازی را یکی از راهکارهای کمک به بحران آب دانست و گفت:ما باید کالاهایی در حوزه کشاورزی صادر کنیم که آب کمتری مصرف می کند. به گزارش خبرنگار اکسپورتنا، عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نشست روسای کمیسیون های کشاورزی اتاق بازرگانی سراسر کشور در اصفهان با بیان اینکه  […]

,سرپرست وزارت جهاد کشاورزی آب مجازی را یکی از راهکارهای کمک به بحران آب دانست و گفت:ما باید کالاهایی در حوزه کشاورزی صادر کنیم که آب کمتری مصرف می کند.

به گزارش خبرنگار اکسپورتنا، عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نشست روسای کمیسیون های کشاورزی اتاق بازرگانی سراسر کشور در اصفهان با بیان اینکه  در حال حاضر، بیش از ۸۰ درصد انرژی غذایی در داخل کشور تولید می شود،گفت: اتاق ها و کمیسیون های کشاورزی باید با ارتباط و تعامل بیشتر با تشکل های کشاورزی، هسته تولید و بازرگانی کشاورزی کشور را پویا و فعال تر سازند.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزی یک مقوله اقتصادی است و مجموعه بی نظیر اتاق بازرگانی می تواند به بخش کشاورزی کمک کند،تصریح کرد:باید یک ارتباط متقابل برد-برد بین فعالان اقتصادی و تولیدکننده و کشاورز ایجاد شود.

کشاورز ادامه داد: تولیدات و کالاهای کشاورزی باید در قالب کشاورزی قراردادی تعریف شود و تولید بر اساس سفارش و تقاضای بازار باشد تا درآمد کشاورزان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید به فکر ایجاد برندهای کشاورزی باشد،گفت:باید به دنبال اقتصاد سبز بوده و به مسئله محیط زیست کنار تولید توجه داشته باشیم.

کشاورز آب مجازی را یکی از راهکارهای کمک به بحران آب دانست و ادامه داد:ما باید کالاهایی در حوزه کشاورزی صادر کنیم که آب کمتری مصرف می کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.