• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
7

تاکید ایران و عراق بر تقویت همکاری های پزشکی

  • کد خبر : 17342
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۴۴
تاکید ایران و عراق بر تقویت همکاری های پزشکی

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار عدیله حمود وزیر بهداشت و محیط زیست عراق دیدار و گفتگو کرد. دو طرف پس از این دیدار در یک کنفرانس مطبوعاتی بر تمایل کشورهای خود برای تقویت همکاری و تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف تاکید کردند. وزیر بهداشت عراق نیز مشارکت و […]

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار عدیله حمود وزیر بهداشت و محیط زیست عراق دیدار و گفتگو کرد.
دو طرف پس از این دیدار در یک کنفرانس مطبوعاتی بر تمایل کشورهای خود برای تقویت همکاری و تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.
وزیر بهداشت عراق نیز مشارکت و کمک ایران به نهادهای پزشکی و بهداشتی عراق را ستود.
شریعتمداری نیز در این کنفرانس مطبوعاتی بر اهمیت همکاری میان دو کشور در زمینه‌های پزشکی تاکید کرد و گفت افقهای جدید و مناسبی در این زمینه برای تقویت روابط وجود دارد.
وزیر صنایع وبازرگانی ایران روز دوشنبه دیدار رسمی از عراق آغاز کرد و تاکنون با وزیر برنامه ریزی و سرپرست وزارت تجارت، وزیر صنایع و معادن و نیز وزیر مسکن و شهرسازی و برق عراق بطور جداگانه دیدار و گفت و گو کرده است .
این سفر بنا به دعوتنامه رسمی از سوی ‘سلمان جمیلی’ وزیر برنامه ریزی و سرپرست وزارت تجارت عراق و با هدف انجام هماهنگی و برنامه ریزی های لازم جهت سفر روز چهارشنبه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفته است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.