• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
7

بیش از ۳ هزار فقره پروانه بهره برداری صنعتی در هفت ماهه امسال صادر شد

  • کد خبر : 15830
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۶:۲۶
بیش از ۳ هزار فقره پروانه بهره برداری صنعتی در هفت ماهه امسال صادر شد

بررسی جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از صدور سه هزار و ۲۳۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان های مختلف و همچنین مناطق آزاد و ویژه کشور از آغاز امسال تا پایان مهر ماه است. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا از جداول یاد شده، ارزش مجموع سرمایه مجوز این پروانه های […]

بررسی جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از صدور سه هزار و ۲۳۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان های مختلف و همچنین مناطق آزاد و ویژه کشور از آغاز امسال تا پایان مهر ماه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا از جداول یاد شده، ارزش مجموع سرمایه مجوز این پروانه های بهره برداری در این مدت بیش از ۱۶۲ هزار و ۹۵۲ میلیارد ریال بوده است و پیش بینی می شود از محل صدور این پروانه ها ۵۳ هزار و ۱۶۵ شغل ایجاد شود.
برپایه این گزارش، تعداد مجوزهای صادره تا پایان مهر ماه امسال در همسنجی با پارسال رشد ۸٫۳ درصدی نشان می دهد.
همچنین ارزش سرمایه مجوزهای صادره در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۲۱٫۳ درصدی و پیش بینی اشتغال نیز افزایش ۲۲٫۳ درصدی نشان می دهد.
در این مدت، ۱۴۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی به ارزش سرمایه بیش از هشت هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۲ هزار و ۵۶۹ نفر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صادر شده است.
در این بین، مناطق آزاد چابهار و ماکو هر یک با ۲۵ فقره و منطقه آزاد قشم با ۶ فقره، به ترتیب بیشترین و کمترین پروانه های بهره برداری صنعتی صادره را به خود اختصاص دادند.
همچنین در مدت یاد شده استان های آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران به ترتیب با ۲۷۹، ۲۷۷ و ۲۷۴ فقره پروانه، بیشترین میزان صدور پروانه های بهره برداری صنعتی را در بین استان ها به خود اختصاص دادند.

 

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.