• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
14

بهره بانکی در عمل ۳۹% درصد می باشد

  • کد خبر : 11650
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۲
بهره بانکی در عمل ۳۹% درصد می باشد

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آیین بیست و نهمین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت در استان کرمانشاه در محل اتاق بازرگانی ، صنایع،معادن و کشاورزی این استان برگزار گردید، گفت: ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی به مهمانان […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آیین بیست و نهمین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت در استان کرمانشاه در محل اتاق بازرگانی ، صنایع،معادن و کشاورزی این استان برگزار گردید، گفت: ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی به مهمانان ، از آقای مهندس کاشفی ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، مهادن و کشاورزی استان کرمانشاه و جناب آقای شکری ریاست محترم خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از مهمان نوازی و زحماتی که برای برگزاری این اجلاس زحمت فراوانی کشیدند تشکر می کنم.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی ضمن اشاره به مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان در خصوص بالا بودن بهره های بانکی افزود: وزیر جدید اقتصاد در اولین برنامه کاری خود سود بانکی را به ۱۵% کاهش داد. که ما امیدواریم این تصمیم به زودی عملی شود. بهره بانکی در عمل ۳۹% درصد می باشد که این رسما خود نزول است و ما از وزیر محترم خواهشمندیم که به این موضوع رسیدگی کنند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در خصوص ارزش افزوده گفت: در هیچ جای دنیا ارزش افزوده را تولیدکننده پرداخت نمی کند. شاید به نظر بعضی از صنعتکران ارزش افزوده بازگشت پذیر باشد در حالیکه به دلیل رکود در بازار، فروش محصولات با تاخیر صورت می گیرد که این موضوع باعث تاخیر در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شده و تولیدکننده مجبور به پرداخت سود جریمه مالیاتی نیز می شود.
سهل آبادی ادامه داد: هر روز آئین نامه های جدیدی در خصوص کسب و کار به تصویب می رسد که این آئین نامه ها نه تنها باری از دوش تولیدکننده بر نمی دارد بلکه مشکلات جدیدی را به تولید اضافه می کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر صنعت واقتصاد کشور سوریه افزود: این کشور آمادگی همکاری با ایران را دارد به شرطی که ما تولیدکنندگان با اتحاد و همدلی از این فرصت ایجاد شده استفاده بهینه کنیم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=11650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.