• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
7
با حضور سید علی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد انجام شد

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سابق و سرپرست جدید سازمان امور مالیاتی استان یزد

  • کد خبر : 39324
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سابق و سرپرست جدید سازمان امور مالیاتی استان یزد

  سید علی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات آقای خورشیدی در دوره فعالیت خود، مسئولیت وی را بسیار سنگین و حساس دانست و اظهار داشت: زمانی که یک انسان در مقام تصمیم قرار بگیرد بطوریکه تصمیماتش مستقیم و یا غیر مستقیم بر افراد […]

 

سید علی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات آقای خورشیدی در دوره فعالیت خود، مسئولیت وی را بسیار سنگین و حساس دانست و اظهار داشت: زمانی که یک انسان در مقام تصمیم قرار بگیرد بطوریکه تصمیماتش مستقیم و یا غیر مستقیم بر افراد و جامعه تاثیر بگذارد، همچنین از یک سو با دستورالعمل ها، قوانین و مدیران بالادست مواجه بوده و از سوی دیگر با مردم مواجه باشد، انتظار این است که در موارد ۵۰/۵۰ به نفع مردم حکم کند.آقای خورشیدی در تصمیمات خود دقیقا چنین عمل میکند.
کلانتر در خصوص افزایش ۴۰ درصدی سهم مالیات استان در سال گذشته نسبت به سال قبل گفت: با توجه به اینکه دو صنعت مهم استان یزد شامل صنعت کاشی و فولاد که بیشترین سهم در تولید ناخالص، درآمد و اشتغال زایی استان دارند، در سال گذشته به دلیل کمبود انرژی برق و گاز نزدیک به ۵ ماه تعطیل بوده، افزایش ۴۰ درصدی سهم مالیات استان بسیار شوک آور است.

کلانتر استان یزد را استانی خاص عنوان کرد که اکثریت اشتغال و درآمدزایی آن در  حوزه صنعت و معدن صورت می‌گیرد اما با مشکلات ارزی و تحریم‌ها روبرو است.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه صنعت دولتی در این استان کم است و بیشتر بخش خصوصی حاکم است، لازم است با این بخش تعامل هرچه بیشتر صورت بگیرد.
رئیس خانه صمت در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به شرایط ویژه صنعتی استان یزد، درد دل صنعتگران و فعالین اقتصادی استان به گوش مسئولان سازمان مالیاتی کشور برسد و مساعدت لازم را مبذول دارند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=39324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.