• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
18

برکتین: تیم اقتصادی دولت تولیدکنندگان را خوشحال کند

  • کد خبر : 11738
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
برکتین: تیم اقتصادی دولت تولیدکنندگان را خوشحال کند

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با توجه به چالش‌های فراوانی که در صنعت کشور موجود است، باید تیم اقتصادی دولت شامل وزارت صنعت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی بتوانند یک برنامه مسنجم و هماهنگ ارایه کند، زیرا هر کدام از این مجموعه‌ها به تنهایی نمی‌توانند معجزه کنند. محمدرضا برکتین […]

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با توجه به چالش‌های فراوانی که در صنعت کشور موجود است، باید تیم اقتصادی دولت شامل وزارت صنعت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی بتوانند یک برنامه مسنجم و هماهنگ ارایه کند، زیرا هر کدام از این مجموعه‌ها به تنهایی نمی‌توانند معجزه کنند.

محمدرضا برکتین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، پیرامون محمد شریعتمداری وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم اظهار کرد: آقای شریعتمداری و باقی وزیران پیش از این مورد احترام بودند و حالا که از مجلس شورای اسلامی نیز رای اعتماد گرفته‌اند، بیشتر مورد احترام خواهند بود.

وی با بیان اینکه آقای شریعتمداری در حال حاضر به عنوان یک فرد و یک مجموعه مطرح است، افزود: با توجه به چالش‌های فراوانی که در صنعت کشور موجود است، باید روی تیم اقتصادی دولت شامل وزارت صنعت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی، ارزیابی انجام دهیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اضافه کرد: امیدواریم این مجموعه‌ها بتوانند یک برنامه مسنجم و هماهنگ ارایه کنند، چرا که هر کدام از این مجموعه‌ها در صورتی که با یکدیگر همراه نباشند و برنامه نداشته باشند، به تنهایی نمی‌توانند معجزه کنند.

برکتین ادامه داد: وی نسبت به مسایل و چالش‌های مملکت در حوزه صنعت آشنایی دارند. تجربه قبلی ایشان به عنوان وزیر بازرگانی کمک می‌کند تا به برنامه همه جانبه‌ای برسند.

کشور در حالت بی وزنی است

وی با بیان اینکه مملکت در حالت بی وزنی قرار دارد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های مالی و بانکی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به مجموعه‌ای نیاز است تا بتوانند برنامه‌ای منسجم و هماهنگ ارایه کنند تا به کمک مملکت بیایند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: باید در این سیاست‌ها مشخص کنند که آیا به تولید نیاز دارند یا خیر و چگونه می‌توانند صنعت را نجات دهند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که تنها تولید می‌تواند مشکلات کشور از جمله مشکل بیکاری را حل کند.

برکتین اضافه کرد: باید ببینیم تیم اقتصادی دولت قرار است پس از رای اعتماد از چه چیزی پرده‌برداری خواهد کرد. امیدواریم ظرف چند هفته آینده، تیم اقتصادی دولت با نقشه راه درست خود، تولیدکنندگان و صنعتگران را خوشحال کند.

 

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=11738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.