• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
8

برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی تشریح شد ؛ ۹۵ افتتاح دو پروژه فولادی در سبزوار و نیشابور

  • کد خبر : 18406
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی تشریح شد ؛ ۹۵ افتتاح دو پروژه فولادی در سبزوار و نیشابور

رئیس دفتر رئیس جمهوری، در تشریح برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی گفت: این سفر طی روزهای یک شنبه و دوشنبه  انجام می شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، محمود واعظی در این باره افزود: سفر رئیس جمهور، با ورودش به سبزوار آغاز می شود و  وی پس […]

رئیس دفتر رئیس جمهوری، در تشریح برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی گفت: این سفر طی روزهای یک شنبه و دوشنبه  انجام می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، محمود واعظی در این باره افزود: سفر رئیس جمهور، با ورودش به سبزوار آغاز می شود و  وی پس از دیدار با مردم این شهرستان و سخنرانی در جمع آنان از پروژه فولاد جوین بهره برداری خواهد کرد.
وی اظهار کرد: همچنین رئیس جمهور سفری به نیشابور دارد و با مردم این شهرستان هم دیدار می کند و در ادامه واحد فولاد نیشابور با حضور دکتر روحانی به بهره برداری می رسد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: در ادامه این سفر، رئیس جمهور در مشهد مقدس نیز علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت. واعظی ادامه داد: جلسه ای هم برای رسیدگی به مسائل خراسان رضوی که طی هفته های گذشته از سوی استاندار و مسئولان استان، پیگیری ها و هماهنگی های لازم در این باره صورت گرفته است؛ برگزار می شود.
وی اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان، مباحث محوری و چالش ها را پیگیری کرده و امید است در این سفر، نتایج و دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: افتتاح پروژه هایی در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود. واعظی با اشاره به فعالیت های گسترده ای که در این استان در حوزه های مختلف صورت گرفته است؛ تاکید کرد: باید نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائر پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با دیگر استان ها باشد.
وی خاطر نشان کرد: خراسان رضوی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند که باید از این ظرفیت، به نحو شایسته ای استفاده شود.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=18406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.