• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
9

با حضور مهندس حسینی نائب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بررسی شد ؛ظرفیت سنجی حضور فعالین اقتصادی استان در نمایشگاه آستارا خان

  • کد خبر : 15477
  • ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۴:۳۰
با حضور مهندس حسینی نائب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بررسی شد ؛ظرفیت سنجی حضور فعالین اقتصادی استان در نمایشگاه آستارا خان

همجواری گیلان با دریای خزر فرصت مناسبی به لحاظ ارزان بودن مسیر برای صادرات کالا از طریق بندر آستراخان به عنوان دروازه ورود به فدراسیون روسیه را فراهم کرده است.  در همین راستا  اعضای هیات نمایندگان اتاق مشهد  پیگیری  احداث غرفه در نمایشگاه «سرای تجاری ایرانیان در آستراخان» را به  عنوان اقدامی برای فعالیت بازرگانان […]

همجواری گیلان با دریای خزر فرصت مناسبی به لحاظ ارزان بودن مسیر برای صادرات کالا از طریق بندر آستراخان به عنوان دروازه ورود به فدراسیون روسیه را فراهم کرده است.

 در همین راستا  اعضای هیات نمایندگان اتاق مشهد  پیگیری  احداث غرفه در نمایشگاه «سرای تجاری ایرانیان در آستراخان» را به  عنوان اقدامی برای فعالیت بازرگانان  خراسان رضوی  در این مرکز مورد بررسی قرار دادند.

محمود  سیادت عضو هیأت نمایندگان اتاق در این مورد با اشاره به نامه رئیس اتاق گیلان برای شرکت اتاقهای بازرگانی برای داشتن نماینده دایمی در نمایشگاه آستــاراخان معتقد است تجارت گذشته نشان داده است که ایجــاد غرفه های دائمی نمایشگاهی برای معرفی توانمندیهای صادراتی موفق عمل نکرده است.

محمدحسین روشنک عضو هیأت نمایندگان اتاق نیز در این مورد پیشنهاد کرد نمایندگانی از اتحادیه صادرکنندگان برای بررسی و مطالعه پیرامون توسعه صادرات و گسترش روابط تجاری دو کشور ایران و روسیه همچنین بررسی جذب سرمایه گذار خارجی سفری به این کشور داشته باشند تا راههای همکاری تجاری با کشور روسیه به عنوان یکی از بازارهای هدف صادراتی مهم مورد بررسی قرار گیرد.

ارایه گزارشی از تشکیل انجمن جوانان کارآفرین نیز از موضوعات مطرح شده در نشست هیأت نمایندگان اتاق مشهد بود که محمد سیادت با اشاره به برگزاری  جلساتی در این موردو با اشاره به وظایف اتاق های جوانان بر پایه مسئولیت اجتماعی و شبکه پروری در کارآفرینی تأکید کرد: برای فراهم سازی زمینه مشارکت جوانان در این انجمن در اتاق مشهد تمهیداتی صــورت گرفته است.

در ادامه نشست هیات نمایندگان اتاق مشهد بودجه سال ۹۷ اتاق از سوی دبیر اتاق مشهد ارایه گردیدو اعضای هیات نمایندگان  نظرات خود را در این مورد ابراز کردند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.