• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
13

با حضور رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران؛ امضاي تفاهم نامه همكاري فعالان صنعت سنگ ايران و ايتاليا

  • کد خبر : 17110
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
با حضور رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران؛ امضاي تفاهم نامه همكاري فعالان صنعت سنگ ايران و ايتاليا

با حضور سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران، تفاهم نامه همکاری ایجاد انستیتو و آزمایشگاه سنگ در اصفهان به امضاي احمد خوروش رييس كميسيون معادن اتاق بازرگاني اصفهان و فلاویو ماربلی رییس کنفدراسیون صنعت سنگ ایتالیارسید. به گزارش بازنيوز،احمد خوروش رییس کمیسیون معادن اتاق بازرگاني اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم […]

با حضور سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران، تفاهم نامه همکاری ایجاد انستیتو و آزمایشگاه سنگ در اصفهان به امضاي احمد خوروش رييس كميسيون معادن اتاق بازرگاني اصفهان و فلاویو ماربلی رییس کنفدراسیون صنعت سنگ ایتالیارسید.
به گزارش بازنيوز،احمد خوروش رییس کمیسیون معادن اتاق بازرگاني اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت:این تفاهم نامه در راستای ایجاد زیرساخت ها و انتقال تکنولوژی استخراج و فرآوری سنگ انجام گرفته که در فاز اول سرمایه ای معادل دو میلیون یورو و در فازهای بعدی تا هفت میلیون یورو از طریق اتحادیه اروپا جذب خواهد کرد.
فلاویو ماربلی رییس کنفدراسیون صنعت سنگ ایتالیا نيز گفت:این کنفدراسیون با توجه به ظرفیت تولید و فرآوری سنگ استان اصفهان خواستار  سرمایه گذاری در این بخش است .
وی انتقال تکنولوژی ،بازاریابی ،فروش و راه اندازی آزمایشگاه و انستیتو تحقیقاتی را از موضوعات اصلی این تفاهم نامه عنوان کردو گفت:برگزاری نمایشگاه مشترک در اصفهان و ایتالیا از دیگر  بخش های مهم همکاری دو طرف است  .
وی با اشاره به همکاری این کنفدراسیون با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) گفت:یونیدو از طرح این کنفدراسیون برای ساخت انستیتو  سنگ در اصفهان حمایت کرده و خواستار توسعه صنعت سنگ شده است  .
وی مدت زمان مورد نياز براي راه اندازي انستیتو سنگ اصفهان را ٢سال پیش بینی کرد و گفت:برگزاری دوره های آموزشی تولید ،فرآوری و صادرات سنگ از فعالیت های این انستیتو است  .
قاسم علی جباری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از آمادگی اتاق در همکاری با کنفدراسیون صنعت سنگ ایتالیا برای راه اندازی این انستیتو خبر داد و گفت:بخش خصوصی استان اصفهان آماده تسهیل سازی جذب سرمایه گذاری ها كشورهاي اتحاديه اروپا است.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.