• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
6

معاون اول رئیس جمهور: کالای ایرانی باید کیفیت و قیمت مناسب داشته باشد/ کاری که در داخل قابل انجام است به خارجی نمی دهیم

  • کد خبر : 17711
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
معاون اول رئیس جمهور: کالای ایرانی باید کیفیت و قیمت مناسب داشته باشد/ کاری که در داخل قابل انجام است به خارجی نمی دهیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: در مسیر حمایت از کالای داخلی نباید اموری که توان ساخت و اجرای آن در داخل وجود دارد، به طرف خارجی سپرده شود.   به گزارش بازنيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی مشکلات و موانع توسعه استان آذربایجان […]

معاون اول رئیس جمهور گفت: در مسیر حمایت از کالای داخلی نباید اموری که توان ساخت و اجرای آن در داخل وجود دارد، به طرف خارجی سپرده شود.

 

به گزارش بازنيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی مشکلات و موانع توسعه استان آذربایجان شرقی افزود: در اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی نیز که از طریق فاینانس انجام می‌شود، استفاده از توانمندی داخلی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: زمانی توانمندی داخلی در حد احداث سکوی نفتی هزار تنی بود، اما امروز ایران قادر به احداث سکوی نفتی ۲۰ هزار تنی، کارخانه و نیروگاه است و نباید این توانمندی وسیعی که در کشور ایجاد شده، نادیده گرفته شود.

معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت کیفیت و قیمت مناسب محصولات ایرانی تاکید کرد و افزود: باید رقابت در بازار نیز وجود داشته باشد، ضمن آن که مقصود از حمایت از کالای ایرانی این نیست که هر محصولی با هر کیفیتی به مردم عرضه شود.

جهانگیری توجه به طرح‌های بزرگ در آذربایجان شرقی نظیر مترو تبریز را مهم توصیف کرد و با تاکید بر حمایت از واحدهای صنعتی بزرگ مانند تراکتورسازی گفت: این واحدها باید در کشورهای همسایه نمایندگی و تولید داشته باشند.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.