• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
5

طی ۹ ماه امسال؛ تصویب ۲٫۷ میلیارد دلار طرح صنعتی، معدنی و تجاری در هیات سرمایه گذاری خارجی

  • کد خبر : 17149
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۴:۴۴
طی ۹ ماه امسال؛ تصویب ۲٫۷ میلیارد دلار طرح صنعتی، معدنی و تجاری در هیات سرمایه گذاری خارجی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این حجم سرمایه گذاری خارجی از تعداد ۵۸ طرح در ۹ ماه امسال حاصل شده و در هیات سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسیده است. این در حالی است که سال گذشته در همین زمان، ۵۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با حجم سرمایه گذاری پنج میلیارد دلاری از سوی […]

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این حجم سرمایه گذاری خارجی از تعداد ۵۸ طرح در ۹ ماه امسال حاصل شده و در هیات سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسیده است.
این در حالی است که سال گذشته در همین زمان، ۵۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با حجم سرمایه گذاری پنج میلیارد دلاری از سوی این هیات به تصویب رسیده بود.
برپایه این گزارش، چهار مورد از این طرح ها در فروردین ماه، ۱۲ طرح در خرداد ماه، چهار طرح در تیرماه، ۱۲ طرح در مرداد ماه، یک طرح در شهریورماه، پنج طرح در مهرماه، ۹ طرح در آبان ماه و ۱۱ طرح در آذرماه به تصویب رسیدند.
به گزارش ایرنا، طرح های ساخت چرخه کامل پنل فتو ولتائیک در استان فارس به ارزش ۷۲۰ میلیون و ۸۶۵ هزار دلار از سوی آلمان ها در مرداد ماه، طرح تولید متانول در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس استان بوشهر به ارزش ۵۷۲ میلیون و ۱۷۷ هزار دلار از سوی آلمان ها در آذرماه و طرح استخراج و بهره برداری از معدن «شاه سلیمان علی» در استان خراسان جنوبی به ارزش ۴۶۶ میلیون و ۱۵۵ هزار دلار از سوی ایرلندی ها در تیرماه، به ترتیب طرح های دارای بیشترین حجم سرمایه گذاری خارجی در ۹ ماه امسال بودند.
به گزارش ایرنا، شهریورماه امسال «افروز بهرامی» مدیرکل سرمایه گذاری خارجی وزارت صنعت، معدن و تجارت از جذب هفت میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش های صنعتی، معدنی و بازرگانی کشور در دوره پسابرجام خبر داده بود که این آمار صرفنظر از قراردادهایی است که نهایی شده یا به امضا رسیده اند.
همچنین آبان ماه امسال « محمد خزاعی» رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی اقتصادی اعلام کرد: بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۰۰میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی از آغاز دولت یازدهم به تصویب رسیده است که از این میزان ۱۴ میلیارد دلار جذب شده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.