• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
7

صنعت کرمانشاه در خط مقدم مبارزه با کرونا/ روزانه ۵۰ تن مواد ضدعفونی کننده وارد بازار می‌شود

  • کد خبر : 30063
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۶
صنعت کرمانشاه در خط مقدم مبارزه با کرونا/ روزانه ۵۰ تن مواد ضدعفونی کننده وارد بازار می‌شود

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: هم‌اکنون شرکت‌ها و واحدهای صنعتی کرمانشاه در حال تولید موادضدعفونی مورد نیاز مبارزه با کرونا هستند. وی با بیان اینکه برخی از محصولات تولید و وارد باز شده است، گفت: طی روزهای آینده نهایتا تا شنبه روزانه حدود ۵۰ تن مواد ضدعفونی که […]

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: هم‌اکنون شرکت‌ها و واحدهای صنعتی کرمانشاه در حال تولید موادضدعفونی مورد نیاز مبارزه با کرونا هستند.

وی با بیان اینکه برخی از محصولات تولید و وارد باز شده است، گفت: طی روزهای آینده نهایتا تا شنبه روزانه حدود ۵۰ تن مواد ضدعفونی که مورد نیاز استان است، تولید و به بازار عرضه می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اضافه کرد: عرضه این محصولات با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اسامی شرکت‌ها و واحدهای صنعتی که موادضدعفونی مورد نیاز مبارزه با کرونا را تولید می‌کنند، گفت: شرکت پژوهان‌گستر بیستون در حال تولید ۱۵ تن در روز مواد ضدعفونی خانگی و ژل ضدعفونی دست، شرکت دانش‌بنیان مجتمع شیمیایی در حال تولید ۲۰ تن در روز مواد ضدعفونی کننده محیط و ژل ضدعفونی دست، شرکت تحقیقاتی ابزارسازان درمانگر در حال تولید ماسک نانو ماسک بیمارستانی، لباس محافظ بیمارستانی و تولید هر روز یک‌هزار و ۵۰۰ دست لباس محافظ بیمارستانی و ماسک هستند.

شکری تصریح کرد: همچنین شرکت تولیدی پرک شیمی در حال تولید ۱۰ تن در روز مواد ضدعفونی کننده محیط و ژل ضدعفونی دست، شرکت ساینا سلامت پارس در حال تولید ۴ تن در روز مواد ضدعفونی کننده محیط  و ژل ضدعفونی کننده دست و شرکت کیمیا فرآیند بیستون در حال تولید ۸ هزار لیتر در روز مواد ضدعفونی کننده سطوح و ژل ضدعفونی کننده دست هستند.

به گفته رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت  استان کرمانشاه، این واحدهای تولیدی با توجه به رسیدن مواد اولیه علاوه بر تامین نیاز استان قادر هستند نیازهای خارج از استان را نیز پوشش دهند.

شکری گفت: واحدهای تولیدی به هر کدام از این محصولات نیاز دارند، به صورت مکتوب به خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه اعلام کنند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.