• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
9

صدور ۲ ساعته جواز تأسیس واحد‌ صنعتی در فارس

  • کد خبر : 31583
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۰۷
صدور ۲ ساعته جواز تأسیس واحد‌ صنعتی در فارس

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: جواز تأسیس واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان فارس ۲ ساعته صادر می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس از واگذاری ۸ مورد از اختیارات وزارت صمت به خانه صنعت، معدن و تجارت […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: جواز تأسیس واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان فارس ۲ ساعته صادر می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس از واگذاری ۸ مورد از اختیارات وزارت صمت به خانه صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد.

سهراب شرفی با بیان این که صدور جواز تأسیس در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس از جمله این اختیارات است، اظهار داشت: با سپرده شدن صدور جواز تأسیس به خانه صنعت، معدن و تجارت استان، این جواز ۲ ساعته صادر می‌شود.

او بیان داشت: این جواز در کوتاه‌ترین زمان و با کاهش بروکراسی اداری صادر می‌شود مگر آن که متقاضی خود دارای نقص‌هایی در پرونده باشد.

شرفی با بیان این که خانه صنعت معدن و تجارت فارس از این پس دارای نماینده در شورای معادن استان و کشور است افزود: از این پس، ۹ نماینده از خانه صنعت، معدن و تجارت استان در شورا‌های حل اختلاف اداره کار به نمایندگی از کارفرما حضور خواهند داشت.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس از راه اندازی بازار تبادل و تهاتر کالا و مواد اولیه در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این اقدام می‌تواند منجر به تسریع در تأمین مواد اولیه و فروش کالا‌های واسطه‌ای در بین واحد‌های تولید‌ی شود.

او بیان داشت: در این بازار، این امکان وجود دارد که تامین کنندگان مواد اولیه و کالا‌های واسطه‌ای به یکدیگر متصل شوند.

شرفی یاد آور شد: بسیاری از تولید کنندگان از وجود واحد‌های تولید و تامین مواد اولیه و کالا‌های واسطه‌ای در کشور بی خبرند و گاهاً مجبورند نیاز خود را به این اقلام از خارج از کشور با قیمت چند برابری تامین کنند این در حالی است که ایجاد بازار تهاتر و تبادل کالا و مواد اولیه می‌تواند به این ضعف خاتمه دهد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.