• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
14

سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص ملی ۵۰ درصد است

  • کد خبر : 29998
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص ملی ۵۰ درصد است

پژمان قربانی روز یکشنبه در آیین معرفی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سالن اجتماعات این سازمان افزود: امروز این وزارتخانه با حجم گسترده‌ای از تکالیف بار سنگینی را در عرصه اقتصادی بر دوش می‌کشد. مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، […]

پژمان قربانی روز یکشنبه در آیین معرفی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سالن اجتماعات این سازمان افزود: امروز این وزارتخانه با حجم گسترده‌ای از تکالیف بار سنگینی را در عرصه اقتصادی بر دوش می‌کشد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن به عنوان مشاوران اصلی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در استان‌ها فعال هستند.

وی به ضرورت افزایش تعامل و هم‌افزایی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت با تشکل‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: این همکاری سازنده در رونق چرخ صنعت، معدن و تجارت در استان‌ها موثر است.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها بازوی اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت است، تصریح کرد: تشکل‌های بسیاری در استان سمنان با این سازمان همکاری دارند.

قربانی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذاری در سمنان، یادآور شد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت است که باید به بهترین شکل از آن استفاده و بهره‌برداری کرد.

در این آیین علی تشنه دل به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد.

در استان سمنان یکهزار و ۸۲۰ واحد پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن دارند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.