• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
9

سهل آبادي:اصفهان بدون زاینده رود، حیات ندارد/نشاط را به اصفهان بازگردانيد.

  • کد خبر : 13546
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۴۸
سهل آبادي:اصفهان بدون زاینده رود، حیات ندارد/نشاط را به اصفهان بازگردانيد.

اصفهان بدون زاینده رود، حیات ندارد و درخواست مردم و فعالان اقتصادي از استاندار جدید،پیگیری این موضوع است. به گزارش بازنیوز،سيد عبدالوهاب سهل آبادی درمراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: بخش های صنعت، معدن و اقتصاد باید در کنار بخش فرهنگ باشند که البته هنوز این موضوع چندان […]

اصفهان بدون زاینده رود، حیات ندارد و درخواست مردم و فعالان اقتصادي از استاندار جدید،پیگیری این موضوع است.
به گزارش بازنیوز،سيد عبدالوهاب سهل آبادی درمراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: بخش های صنعت، معدن و اقتصاد باید در کنار بخش فرهنگ باشند که البته هنوز این موضوع چندان عملیاتی نشده است.
وی با بیان اینکه یکی از عمده ترین پتانسیل های استان اصفهان زاینده رود بود، ادامه داد: اگر مردم اصفهان شوخ طبع و مهربان بودند، اگر آتشکده زرتشتیان هنوز روشن است به جهت وجود زاینده رود بود، به همین دلیل باید همه با هم فریاد بزنیم و از دولت بخواهیم به جهت احیای زاینده رود هر کاری می تواند انجام دهد.

وي با بیان اینکه اصفهان بدون زاینده رود، حیات ندارد، ادامه داد: فردا مراسم تودیع و معارفه استاندار است و خواسته بخش کار و تولید از استاندار جدید همین موضوع است امیدوارم نشاط بار دیگر به اصفهان بازگردد.

سهل آبادی با اشاره به مذاکره با یک گروه گردشگری خارجی گفت: این گروه به ما قول داده اند که هم به لحاظ زیرساختی، در اصفهان سرمایه گذاری کنند و هم اینکه آمار گردشگران را در اصفهان تا ۴۰۰ درصد افزایش دهند که این امر می طلبد با اداره ارشاد رابطه نزدیک تری داشته باشیم.
وی ادامه داد: هنرمندان در کشور و استان اصفهان آسیب زیادی دیده اند، اما مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان کمک های زیادی کردند و می طلبد فعالان بخش تولید و اقتصاد همراهی بیشتری را با اداره ارشاد داشته باشند تا نتیجه خوبی از این همدلی بگیریم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.