• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
10

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران:در تفاهم نامه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت با خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور بخشی از اختیارات وزارتخانه واگذار شده است

  • کد خبر : 29428
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران:در تفاهم نامه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت با خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور بخشی از اختیارات وزارتخانه واگذار شده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر اینکه می‌خواهیم حضور بخش خصوصی در تصمیم‌گیری و اجرا پررنگ‌تر شود، گفت: در چند وقت اخیر وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت تفاهم‌هایی با خانه صنعت معدن انجام داده و بخشی از اختیارات را واگذار کرده است. «یدالله صادقی» روز سه شنبه در مراسم معرفی و […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر اینکه می‌خواهیم حضور بخش خصوصی در تصمیم‌گیری و اجرا پررنگ‌تر شود، گفت: در چند وقت اخیر وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت تفاهم‌هایی با خانه صنعت معدن انجام داده و بخشی از اختیارات را واگذار کرده است.

«یدالله صادقی» روز سه شنبه در مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران گفت: در جلسات مختلف تاکید کرده‌ایم که اتاق بازرگانی و تشکل‌ها، آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها را تنظیم کنند و ارائه دهند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم اگر آئین‌نامه‌ها از دل بخش خصوصی با رعایت محدودیت‌ها بیرون آید، به طور قطع فضای کسب‌وکار از شرایط فعلی بهتر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: در جلسات مختلف تاکید کرده‌ایم که اتاق بازرگانی و تشکل‌ها آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها را تنظیم کنند و ارائه دهند.

صادقی با بیان اینکه باید زیرساخت‌ها را در کشور تکمیل کنیم، افزود: بخشی از تکمیل زیرساخت‌ها به مسائل بودجه‌ای مرتبط است، اما روش‌هایی وجود دارد که از توان بخش خصوصی در این زمینه استفاده کنیم زیر ساخت‌ها را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.