• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
10

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران: سرای تجاری مازندران در داغستان راه اندازی می شود

  • کد خبر : 30798
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران: سرای تجاری مازندران در داغستان راه اندازی می شود

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر توسعه مناسبات با استان های حاشیه خزر گفت: سرانه تجاری با مشارکت روسیه در داغستان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رضوی پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با داغستان اظهار داشت: قرار شد برای پیگیری تفاهمنامه […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر توسعه مناسبات با استان های حاشیه خزر گفت: سرانه تجاری با مشارکت روسیه در داغستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رضوی پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با داغستان اظهار داشت: قرار شد برای پیگیری تفاهمنامه هیئتی از بخش خصوصی و دولتی اعزام شوند تا امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای راه اندازی خانه تجاری پایش شود.

وی با بیان اینکه سرای تجاری با مشارکت روسیه در داغستان برپا می‌شود، یادآور شد: تا دو ماه آینده یک هیئت زمینی به منطقه اعزام می‌شود و در این سفر قرارهای ملاقاتی نیز با تجاری دیگر مناطق از جمله آذربایجان برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه در ایجاد سرای تجاری حساسیت خاصی داریم، گفت: متأسفانه تاکنون نشست‌های بی تو بی‌ها بی نتیجه بوده است و این نشان می‌دهد که در زمینه راه اندازی سراهای تجاری باید وسواس بیشتری به خرج دهیم.

رضوی بااشاره به درپیش بودن انتخابات انجمن صنعت و معدن یادآور شد: لازمه شرکت در انتخابات پرداخت حق عضویت خواهد بود و در حال حاضر هشت انجمن تحت پوشش خانه صنعت استان فعالیت دارند.

رئیس خانه صنعت مازندران به رتبه ششم استان مازندران از نظر جواز تأسیس اشاره کرد و گفت: از نظر صدور پروانه بهره برداری رتبه هشتم کشور را دارد.

وی بااشاره به اینکه کرونا به واحدهای تولیدی استان آسیب زده است، تصریح کرد: یک سری از واحدها دچار آسیب کاری شدند اما کرونا سبب تعطیلی واحد خاص تولیدی نشده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.