• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
7

جهاددانشگاهی و خانه صمت یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 31209
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
جهاددانشگاهی و خانه صمت یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سازمان جهاددانشگاهی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد تفاهم‎نامه مشترکی را به امضا رساندند. سازمان جهاد دانشگاهی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در راستای کمک به رفع موانع تولید و حفظ و ارتقای کیفی و کمی ظرفیت تولیدات صنعتی و معدنی استان تفاهم‌نامه همکاری امضاؤ کردند. براساس مفاد این تفاهم‌نامه […]

سازمان جهاددانشگاهی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد تفاهم‎نامه مشترکی را به امضا رساندند.

سازمان جهاد دانشگاهی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در راستای کمک به رفع موانع تولید و حفظ و ارتقای کیفی و کمی ظرفیت تولیدات صنعتی و معدنی استان تفاهم‌نامه همکاری امضاؤ کردند.

براساس مفاد این تفاهم‌نامه که با موضوع تعمیق و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، کارآفرینی و استفاده بهینه از زیرساخت‌ها و توانمندی‎های طرفین منعقد شده است، این دو مجموعه مکلف به انجام وظایف مشترک برای دستیابی به اهداف سازمان و وظایف مشترک طرفین هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی یزد، این تفاهم‌نامه در نشستی با حضور «مهدی باصولی» رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و «سیدعلی اکبر کلانتر» رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان به امضای طرفین رسید.

در این نشست در رابطه با گسترش همکاری‌ها و فعالیت‎های جهاد دانشگاهی و خانه صمت استان با هدف همیاری مؤثر و فعال در راستای تامین و پیشبرد اهداف و مقاصد علمی و تخصصی واحدهای صنعتی و معدنی استان و ارتقای بهره وری و هدایت زیرساخت‌ها و منابع بالفعل و بالقوه مراکز علمی و فن‌آوری دانشگاهی استان بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.