• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
14

تأمین اجتماعی مأمنی برای نیروی کار در دوران بازنشستگی و سالمندی است

  • کد خبر : 30858
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تأمین اجتماعی مأمنی برای نیروی کار در دوران بازنشستگی و سالمندی است

به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، اعضای هیأت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با مدیر کل تأمین اجتماعی استان دیدار کردند. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این دیدار با بیان اینکه تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان اقتصادی- اجتماعی […]

به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، اعضای هیأت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با مدیر کل تأمین اجتماعی استان دیدار کردند. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این دیدار با بیان اینکه تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان اقتصادی- اجتماعی علاوه بر تأثیرگذاری در شرایط اقتصادی از شرایط محیطی تأثیر می پذیرد، اذعان داشت:سازمان تأمین اجتماعی همواره در کنار کارفرمایان در جهت حمایت از نیروی کار و تولید کشور گام بر می دارد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پایداری نسبی اشتغال در استان، مدیون همت و تلاش کارفرمایان و کارآفرینان در مقابله با آثار تحریمها و بحران های اقتصادی است، تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور، وامدار صنعتگران و تولید کنندگانی است که به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و متعهد، چرخه های کار و تولید را به گردش در می آورند.
جعفر سمساری، با بیان اینکه کارکرد سازمان تأمین اجتماعی بسط و توسعه انواع بیمه های اجتماعی بین آحاد جامعه است، ایجاد عدالت اقتصادی را از برون دادهای این سازمان دانست و تصریح کرد: این سازمان مأمنی برای نیروی کار در زمان سالمندی و بازنشستگی است و صیانت از آن به عنوان نهادی بین النسلی که منابع آن منشأ حق الناس دارد، وطیفه ای همگانی است.
محمدرضا باقری، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی نیز با بین اینکه پاسخگویی و اهتمام برای رفع مشکلات در مدیریت تأمین‌اجتماعی استان مشهود است اذعان داشت: اداره کل تامین اجتماعی استان همواره با اصلاح فرایندها در راستای تسهیل امور گام برداشته است.
علی نواداد، مشاور عالی خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی، اصلی ترین سرمایه هر سازمان دانست و اذعان داشت: اینکه صنعتگران استان در شرایط سخت اقتصادی موجود، از عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان رضایت دارند، برای پرسنل این سازمان افتخاری بزرگ است که بایستی این فرهنگ نهادینه شده و تداوم یابد.
در این دیدار با اهدای لوحی از جانب جامعه صنعت استان از مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.