• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
10

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خانه صنعت و معدن کرمانشاه

  • کد خبر : 30984
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خانه صنعت و معدن کرمانشاه

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای سفارش‌محور خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز (چهارم مرداد) با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولین و فعالین اقتصادی استان در شهرک صنعتی بیستون آغاز به کار کرد. جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این مراسم هدف از راه‌اندازی این آموزشگاه […]

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای سفارش‌محور خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز (چهارم مرداد) با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولین و فعالین اقتصادی استان در شهرک صنعتی بیستون آغاز به کار کرد.

جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این مراسم هدف از راه‌اندازی این آموزشگاه را توجه به آموزش خصوصا در زمینه آموزش‌های صنعتی دانست و عنوان کرد: این آموزشگاه‌ می‌تواند زمینه کارآفرینی جوانان را فراهم کند.

به گزارش ایسنا، شکری ادامه داد: علاوه بر جوانان، فعالین اقتصادی، شاغلین شهرک‌های صنعتی و افرادی که در واحدهای تولیدی کار می‌کنند و نیاز به آموزش دارند هم می‌توانند از ظرفیت این آموزشگاه استفاده کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن  و تجارت استان کرمانشاه حسابداری، بازاریابی و فروش، بورس، برق، مکانیک، تراشکاری، آموزش‌های مالیاتی و… را از جمله آموزش هایی دانست که در این آموزشگاه‌ ارائه خواهد شد.

یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه نیز در آیین افتتاح این آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: یکی از مهمترین زمینه‌هایی که در آن نیازمند آموزش فنی و حرفه‌ای هستیم، شاخه صنعت است.

وی با بیان اینکه نیازمند همکاری حوزه‌های دیگر از جمله بخش خصوصی برای مهارت آموزی در حوزه صنعت هستیم، ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد آغاز به‌کار آموزشگاه فنی و حرفه‌ای بخش خصوصی هستیم که به شیوه‌ای متفاوت از آموزشگاه‌های آزاد فعالیت خواهد داشت و می‌تواند پیوندی بین بخش صنعت و آموزش ایجاد کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: این مرکز باید آموزش‌های بلندمدت بر اساس علم روز را در برنامه داشته باشد و نیازهای آینده بخش صنعت را پوشش دهد.

محمدی از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای تامین مربی و یا در اختیار قرار دادن کارگاه‌ها برای کمک به این مرکز هم خبر داد.

وی در ادامه از نرخ بیکاری بالایی که در استان کرمانشاه با آن مواجهیم هم یاد کرد و افزود: یکی از راه‌های برون رفت از نرخ بالای بیکاری، مهارت آموزی خصوصا در حوزه صنعت است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.